Napájací adaptér 180W 19,5V, 7.4x5.0, originál DELL

- 8%

ilustračné foto

Napájací adaptér 180W 19,5V, 7.4x5.0, originál DELL
Obj. číslo
AH2191062281
OEM
77011230
Výrobca
SIL
Vernostné body: 3
0 hodnotenie
Skladom 12 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

82,72 €

76,19 €

63,49 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 75,50 €
Skladom 12 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

76,19 €

82,72 €

63,49 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Originálny napájací adaptér pre notebooky Dell. Tech. parametre: Výstupný výkon: 180W Výstupné napätie: 19,5V Rozmer koncovky: 7.4x5.0 mm balenie neobsahuje sieťovú šnúru Náhradný diel adaptér je možné použiť pre modely notebooku: Alienware Alienware Area-51m Alienware Alienware Area-51m Alienware m15 R2, Alienware m15 R3, Alienware m15 R5, Alienware m15 R6, Alienware m17 R3, Alienware m17 R5, Alienware M14x 3, Alienware M17x R4, Alienware 13 R3, Alienware 14, Alienware 15, Alienware 15 R2, Alienware 15 R3, Alienware 15 R4, Alienware 17, Alienware 17 R2, Alienware 17 R3, Alienware 17 R1, G5 5511, G15 5515, G15 5520, G15 5521, G15 5525, G16 7620, G3 15 3590, G5 15 5500, G5 15 5590, G7 15 7590,5 Inspiron 5160 Inspiron 9000 series Inspiron 9100, Inspiron 9200 Latitude 5200 series Latitude 5280/5288 Latitude 5400 series Latitude 5490, Latitude 5491 Latitude 5500 series Latitude 5590, Latitude 5591 Latitude 7200 series Lae 00 e 7290 Latitude 7300 series Latitude 7300, Latitude 7370, Latitude 7380 , Latitude 7390 Latitude 7400 series Latitude 7400, Latitude 7480, Latitude 7490 Precision M2400 Precision M4400 Precision M4500 Precision M4800 Precision M6305 Precision 07 530, Precision 7540, Precision 7550, Precision 7560 , Precision 7670, Precision 7680, Precision 7770, Precision 7780 Studio XPS series Studio XPS 1647 Studio series Studio 1749 Vostro Vostro 15 (7570), Vostro 15 (7580), Vostro 3700, M00 ( MXP061), XPS 15 (L501x), XPS 15 (L502x), XPS 15 (9575), XPS 17 (L701x), XPS 17 (L702x), XPS/Inspiron M170 Návod na obsluhu nájdete tu: https://shop.sil .sk/katalóg/súbory/navodkobsluze.pdf

Parametre

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5996 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.