Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač

- 3%

ilustračné foto

Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysávač
Obj. číslo
3778202
OEM
M880
Výrobca
Mamibot
Vernostné body: 25
0 hodnotenie
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

519,65 €

505,60 €

421,33 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 501,01 €
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

505,60 €

519,65 €

421,33 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Mamibot EXVAC880 Wisor

EAN: 6970626164605

Vysávač s laserovou navigáciou 4. generácie.

Výkonný procesor Cortex™ A7.

Sací výkon až 2 880 Pa.

Uprace 150 až 200 m2 na jedno nabitie.

Kompatibilný s Amazon Alexa, Google Home a Tmall Genie.

Ovládanie cez vlastnú aplikáciu.

Nastavenie oblasti pre upratovanie a zakázaných oblastí.

Pokračovanie upratovania po prerušení.

LDS4.0 + SLAM Navigácia

Štvorjadrový procesor ARM Cortex™ A7.

Algoritmy SLAM (Simultánna lokalizácia a mapovanie).

LDS4.0 laserový senzor.

Voľba oblasti pre mopovanie.

4 000 × za sekundu meria vzdialenosť.

5,2 × za sekundu skenuje v rozsahu 360 °.

O 13% až 30% vyššia účinnosť v porovnaní s gyro, alebo vizuálnou navigáciou.

Čistiace režimy

Upratuje tam, kde si prajete.

Pokročilé mopovanie

Väčšia nádržka (370 ml) na dlhšie mopovanie.

Elektronicky riadené dávkovanie vody.

3 úrovne dávkovania.

Väčšia oblasť mopovania vďaka 30 cm širokej látke.

Kľúčové vlastnosti

  • Výkonný 4jadrový procesor Cortex™ A7
  • LDS4.0 + SLAM navigácia
  • Sací výkon až 2880 Pa
  • Nádrž na vodu 370 ml
  • Lítiová batéria 2600 mAh
  • Pokryje 150-200 m2 na jedno nabitie
  • Automatické dobíjanie
  • Mapovanie vyčisteného priestoru
  • Vytieranie – elektronicky riadené dávkovanie vody
  • Prevádzková doba až 110 min
  • Hlučnosť 55 až 70 dB (podľa nastaveného výkonu)
  • Pre všetky typy podláh
  • Zásobník na prach s objemom 600 ml
  • 3-stupňová filtrácia s HEPA 13
  • Ovládanie cez Alexa, Google Home, Tmall Genie
  • Telo 9,8 cm sa dostane aj do horšie prístupných priestorov
  • Prekoná prekážky vysoké až 15 – 20 mm
  • Podpora Wi-Fi vrátane bezdrôtovej aktualizácie softvéru

Technické špecifikácie

  • Doba prevádzky: 55 - 110 min
  • Sací výkon: 2880 Pa
  • Objem nádobky na odpad: 600 ml
  • Objem nádobky na vodu: 370 ml
  • Batéria: lítiová, 2 600 mAh
  • Doba nabíjania: 180-240 min
  • Hlučnosť: 55 - 70 dB
  • Rozmery: 330 × 330 × 98 mm
  • Hmotnosť: 3 kg

Obsah balenia

  • 2× bočná kefa + 2× náhradná
  • 1× textília na vytieranie + 1× náhradná
  • 1× nádržka na vodu
  • 1× + 1× náhradný filter
  • štetec na čistenie
  • diaľkový ovládač
  • nabíjacia stanica
  • rýchla príručka

Parametre

Druh tovaru
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5995 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.