Lenovo myš CONS Bezdrôtová Herná Legion M600 RGB (tmavo šedá)

- 22%

ilustračné foto

Lenovo myš CONS Bezdrôtová Herná Legion M600 RGB (tmavo šedá)
Obj. číslo
AG765998
OEM
GY50X79385
Výrobca
Lenovo
Vernostné body: 3
0 hodnotenie
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

78,78 €

61,57 €

51,31 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 61,52 €
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

61,57 €

78,78 €

51,31 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Lenovo CONS Bezdrôtová Herná Myš Legion M600 RGB Bezdrôtová Herná Myš Legion M600 RGB sa pýši ultra dlhou výdržou batérie a rýchlym nabíjaním, ktoré je ideálne pre náročné herné relácie. Vďaka ergonomickému dizajnu je pohodlný ako pre rôzne druhy úchopov, tak aj pre ľavákov a pravákov. Disponuje rozlíšením až 16 000 DPI (nastaviteľným pomocou prepínača DPI za chodu) a veľkolepými svetelnými efektmi vďaka 16,8 miliónom farieb v dvoch konfigurovateľných LED zónach. Technologická špecifikácia: Farba: šedý horný kryt a čierne telo Výdrž batérie: Až 200 h (bez svietenia) s jediným 2,5 h nabitím. Typ spojenia: Bezdrôtové cez 2.4GHz alebo BlueTooth 5.0 alebo cez kábel USB 2.0 Dĺžka kábla: 1,8 m Váha: 107 g (samotná myš) Špeciálne Designové Funkcie: Ergonomický dizajn pre rôzne typy úchopu, rovnako ako pre ľavákov a pravákov; Programovateľné 2zónové podsvietenie RGB, až 16,8 miliónov farieb. Podsvietenie: Áno Počet tlačidiel myši: 9 Životnosť tlačidiel: Ľavé/pravé: Až 50 miliónov kliknutí; Ostatné tlačidlá: až 3 milióny kliknutí. Rozlíšenie: až 16,000 DPI Senzor myši: Pixart 3335 Hardwarová požiadavka: Počítač s USB-A portom alebo BT4.0 a vyššie Rolovanie: Hore/dole Hmotnosť balenia: 242 g Rozmery: 127,6 x 68,2 x 42,1 mm Špeciálna /Pridané Funkcia: Podporuje rýchle párovanie Čas nabíjania batérie: Rýchle nabíjanie: 2,5 h do plného nabitia; 10 min nabíjania by malo vydržať pre 10 h užívania. Obsah balenia: Bezdrôtová Herná Myš Legion M600 RGB, 2.4G prijímač, kábel USB-A na USB-C, sprievodca rýchlym štartom, záručný plagát Podporovaný Operačný Systém: nezávislá na OS Obrázok má iba informatívny charakter a nemusí nutne zobrazovať avizovanú variantu produktu.

Parametre

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.