LAMAX Muse2 náhlavné slúchadlá
47,36 €
36,01 €
30,01 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
LAMAX Muse2 Náhlavné Slúchadlá
Užite si až 35 hodín neprerušeného počúvania s LAMAX Muse2.
Určite si vlastné tempo
Slúchadlá LAMAX Muse2 vám umožnia sústrediť sa na prácu alebo relaxovať so svojim obľúbeným playlistom.
Slúchadlá pre všetky žánre
Nezáleží na tom, čo počúvate. S LAMAX Muse2 získate perfektný zvuk bez skreslenia.
Šikovný a moderný dizajn
Pohodlné over-ear náušníky a ovládanie trackov, hovorov alebo hlasového asistenta priamo na slúchadlách.
Bluetooth 5.0
Rýchlejší prenos a dosah až 10 metrov.
Ovládanie na slúchadlách
Play/pause, úprava hlasitosti a príjem hovorov – všetko na jedno stlačenie.
Kompaktný design
Konštrukcia slúchadiel umožňuje dlhotrvajúce počúvanie a skladací dizajn zaručí, že ich môžete mať vždy so sebou.
Mohutný BeatBass zvuk
Vychutnajte si svoj playlist v maximálnej kvalite. S technológiou BeatBass si užijete ešte o triedu nabúchanejší prednes.
Výdrž až 35 hodín
Batéria s kapacitou 500 mAh znamená nabíjanie raz za pár dní.
Handsfree a kvalitný mikrofón
Videokonferencie, hovory s priateľmi – na zdvihnutie callu nemusíte vziať telefón ani do ruky.
Automatické párovanie
Slúchadlá hneď začnú hľadať váš telefón, takže než si ich stihnete nasadiť, už môžete počúvať.
Ticho na počúvanie
Over-ear konštrukcia obopne vaše uši a prirodzene stlmí vaše okolie. Tým pádom ho nebudeš musieť prekrikovať a užijete si super počúvanie.
Hlasoví asistenti na dosah
Uľahčite si život vďaka jednoduchej aktivácii Google Assistenta, Siri, alebo Alexy priamo na slúchadlách.
Hrajú aj s káblom
Po pripojení audio kábla fungujú Muse2 ako bežné drôtové slúchadlá a hrajú, aj keď práve nie sú nabité.
Technické parametre
- Typ slúchadiel: Bezdrôtová náhlavná
- Bezdrôtová technológia: Bluetooth 5.0
- Bluetooth dosah: ?10 m
- Kapacita batérie: 500 mAh
- Doba prehrávania: Až 35 hodín
- Frekvenčný rozsah: 20 Hz - 20 kHz
- Handsfree: Integrovaný reproduktor aj mikrofón. Ovládať handsfree je možné tlačidlami na slúchadlách
- Funkcia tlačidiel slúchadiel: Prehrávanie skladieb, ovládanie handsfree, ovládanie hlasitosti, aktivácia Siri, Alexy alebo Google Assistant
Obsah balenia
- Bezdrôtové slúchadlá LAMAX Muse2
- Micro USB nabíjací kábel
- 3,5 mm jack audio kábel
- Návod na obsluhu
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.