Kodak Friendly Zoom FZ45 Black
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Kodak Friendly Zoom FZ45 Black
Kodak FZ45 je moderný fotoaparát, ktorý je ideálny na každodenné cestovanie.
Vlastnosti produktu
- 4x optický zoom
- Širokouhlý objektív 27mm
- 16MPix snímač
- České menu
- 2,7“ LCD displej
- 1080p HD Video
- Prevádzka na AA batérie
1080p Full HD VIDEO
FZ45 môže zaznamenať 1080p Full HD video, a tak zachytiť všetku akciu.
4x optický zoom
Kodak FZ45 ponúka pôsobivé priblíženie s rozsahom ohniskovej vzdialenosti 27-108mm.
16MPix snímač
Snímajte fotografie a zoomujte podľa ľubovôle s 16MPix snímačom a digitálnou stabilizáciou obrazu.
2,7“ LCD displej s českým menu
Prezerajte všetky zhotovené zábery na veľkom, jasnom 2,7“ LCD displeji s vysokým rozlíšením.
27mm širokouhlý objektív
Zachyťte všetko, čo chcete, pomocou 27mm širokouhlého objektívu.
Prémiová záruka produktov Kodak
Súčasťou záruky je nadštandardná služba bezplatného vyzdvihnutia produktu a jeho opätovné doručenie po odstránení závady.
Technické parametre Kodak FRIENDLY ZOOM FZ45
Obrazový senzor
- Typ: 1/2.3"CMOS
- Efektívny počet pixelov: 16,35MPx
- Celkový počet pixelov: 16,76MPx
Objektív
- Ohnisková vzdialenosť: 4,9mm (širokouhlý) - 19,6mm (Tele)
- 35 mm ekvivalent: 27mm (širokouhlý) - 108mm (Tele)
- Svetelnosť: F3.0 (širokouhlý) - F6.6 (Tele)
- Konštrukcia objektívu: 7 prvkov v 7 stĺpoch
- Optický zoom: 4x
Systém automatického zaostrenia
TTL automatické zaostrenie
Stabilizácia obrazu
Digitálna stabilizácia obrazu
Digitálny zoom
6x digitálny zoom (kombinovaný zoom: 24x)
Rozlíšenie fotografie
- 16MP: 4608×3456
- 10MP:3648×2736
- 5MP: 2592×1944
- 3MP: 2048×1536
- 0.3MP: 640×480
Rozlíšenie videa
1920x1080 (30fps), 1280x720 (60/30fps), 640x480 (30fps), High-Speed Movie 640x360 (120fps)
Formát fotografie
Exif 2.3 (JPEG)
Formát videa
MOV (Image: Motion JPEG); Audio: Linear PCM (Mono)
Režimy fotografovania
Automatický režim / Ručný režim / Portrét / Režim videa / Panoramatický režim / Režim Scéna
LCD
2.7 palca (230k pixelov)
Citlivosť ISO
Auto / ISO 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200
Spôsob AF
Jednotlivý AF / Multi AF (TTL-9 bodov) / Sledovanie objektov / Detekcia tváre
Spôsob merania expozície
Umelá inteligencia AE (AIAE) / priemer / zameranie (fixne stred) / AE tváre
Konektory
USB 2.0 (Mikro 5 pin USB)
Napájanie
AA Alkalické batérie (×2), AA NiMH batérie (×2)
Prevádzkové podmienky
Teplota: 0 ~ 40 ° C, Vlhkosť: 0 ~ 90%
Rozmery (ŠxVxH)
Pribl. 93×60,2×28,7 mm (podľa noriem CIPA)
Hmotnosť
Pribl. 117 g (len fotoaparát bez batérií)
Obsah balenia:
- KODAK FZ45
- 2x AA alkalická batéria
- Micro USB kábel
- Remienok na ruku
- Sprievodca rýchlym štartom
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.