iGET HOMEGUARD HGPRO858 - kamera pre CCTV systém HGDVK83304, BNC, 3K rozlíšenie, LED svetlo

- 10%

ilustračné foto

iGET HOMEGUARD HGPRO858 - kamera pre CCTV systém HGDVK83304, BNC, 3K rozlíšenie, LED svetlo
Obj. číslo
AG967629
OEM
75020561
Výrobca
iGET
Vernostné body: 3
0 hodnotenie
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

70,90 €

63,74 €

53,12 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 63,16 €
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

63,74 €

70,90 €

53,12 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Vonkajšia 3K CCTV kamera so SMART detekciou pohybu, IR nočným videním, LED svietením a zvukom, krytie IP66 - iGET HOMEGUARD HGPRO858. Detailný popis produktu Farebná vonkajšia odolná 3K kamera iGET HOMEGUARD HGPRO858 s SMART detekciou pohybu je príslušenstvo ku kamerovému setu iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Rozlíšenie 3K (2592 x 1944) pre video vo veľmi vysokej kvalite, dennú aj nočnú prevádzku, IR nočné prisvetlenie až 40 m, LED svietenie - farebné nočné videnie až 30 m, ohnisková vzdialenosť 3,6 mm, odolnosť proti prachu a vode IP66. Uhol záberu 110 °. Konektor BNC + Jack. SMART detekcia pohybu Hlavnou výhodou tejto kamery je špeciálny režim detekcie pohybu. Dokáže presnejšie rozoznať o aký objekt sa týka. Táto kamera rozozná dôležité pohyby – ako pohyb človeka, automobilu, veľkého zvieraťa a pod. Oproti tomu klasické kamery rozoznávajú totiž pohyb len na základe optiky, ktorá nedokáže presne objekt rozoznať. Pri klasickej technológii tak kamera detekuje pohyb aj pri padajúcom lístí, daždi, západe slnka, pavučinách, pohybe hmyzu a pod. Aby táto špeciálna SMART detekcia fungovala, je nutné túto kameru pripojiť k setu iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Jednoduché uvedenie do prevádzky Kameru iGET HOMEGUARD HGPRO858 stačí pripojiť pomocou dodaného napájacieho/video kábla k DVR rekordéru iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Kamera je napájaná z dodaného napájacieho adaptéra alebo z napájacej výhybky DVR rekordéra. Vysoká kvalita obrazu Kamera obsahuje kvalitný snímač CMOS 1/2.7" s rozlíšením 2592 x 1944 px (3K), 5.0MP, vďaka ktorému sa môžete tešiť na jasný a ostrý obraz. Tiež podporuje rad funkcií pre zlepšenie výsledného obrazu ako vyrovnanie jasu / kompenzácia protisvetla , WDR, elektronická uzávierka, automatické prepnutie denného/nočného režimu, atď. Nočné IR videnie a LED svietenie Kamera obsahuje IR LED diódy pre nočné videnie s dosahom 40 ma navyše LED diódy pre farebné nočné videnie s dosahom až 30m - štandardné svietenie. parametrom je možné použitie kamery vo všetkých priestoroch aj s nulovou alebo zníženou viditeľnosťou.Konektivita Kameru je možné pripojiť pomocou napájacieho/video kábla 18,3 m (súčasťou balenia) k CCTV rekordéru iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Kamera obsahuje konektor pre napájanie JACK a konektor BNC Rozmery a hmotnosť Kamera má rozmery a hmotnosť 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Hlavné parametre: - veľmi vysoké rozlíšenie 3K (2592 x 1944) - špeciálna SMART detekcia pohybu - odolnosť proti prachu a vode IP66 - nočné IR videnie až do vzdialenosti 40 m - LED svietenie - farebné nočné videnie až do vzdialenosti 30 m - uhol záberu: 110 ° - senzor 1/2.7" CMOS, 5.0MP, f = 3.6 mm - automatické prepnutie denného / nočného režimu - vyrovnanie jasu / kompenzácia protisvetla ( backlight compensation) - podpora snímania v širokom kontrastnom pomere - WDR (Wide Dynamic Range) - životnosť infračervených LED: 10 000 h - materiál tela kamery: liatina/plast - prevádzková teplota -30 °C až +55 °C - konektory: video BNC , napájací - dĺžka kábla od kamery po konektory: 30 cm - pripojenie pomocou dodaného napájacieho/video kábla 18,3 m (obsahuje video aj napájanie v jednom kábli) - napájanie kamery: pomocou pribaleného napájacieho adaptéra 12 V DC; alebo z napájacej výhybky DVR rekordéra - rozmery a hmotnosť kamery: 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Obsah balenia - kamera iGET HOMEGUARD HGPRO858 - rýchly návod na obsluhu CZ, SK, PL - 18,3 m napájací/video kábel - adaptér 12 V DC; 0,5 A - držiak na upevnenie kamery na stenu/strop - hmoždinky a skrutky na montáž

Parametre

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5996 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.