iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - IP PoE kamera s 4K rozlíšením, obojsmerným zvukom, LED svetlom

- 8%

ilustračné foto

iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - IP PoE kamera s 4K rozlíšením, obojsmerným zvukom, LED svetlom
Obj. číslo
AG967630
OEM
75020563
Výrobca
iGET
Vernostné body: 6
0 hodnotenie
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

145,78 €

134,24 €

111,87 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 132,97 €
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

134,24 €

145,78 €

111,87 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Vonkajšia Ultra HD 4K (8MPx) PoE IP kamera s obojsmerným prenosom zvuku, farebným nočným videním, sirénou, SMART AI detekciou pohybu umelou inteligenciou, LED svetlom, výstražnými červeno-modrými LED, krytím IP66, a podporou OnViF 2.6. Detailný popis produktu Vonkajšia odolná Ultra HD 4K (8MPx) kamera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM s obojsmerným prenosom zvuku, farebným nočným videním, sirénou, PoE napájaním a SMART AI detekciou pohybu pomocou umelej inteligencie, je príslušenstvo ku kamerovému setu iGET 904, HGNVK164908. Rozlíšenie 4K (3840 x 2160) pre video vo veľmi vysokej kvalite, dennú aj nočnú prevádzku, nočné prisvetlenie až 40 m, odolnosť proti prachu a striekajúcej vode IP66. Uhol záberu 110 °. LED svetlá pre výstrahu/svietenie a ďalšie červeno-modré LED pre výstrahu. Podpora OnViF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Spôsob pripojenia kamery a PoE napájania Kamera je pomocou Ethernet kábla pripojená priamo k hlavnému NVR rekordéru. Pomocou tohto 8-žilového dátového kábla je prenášané napájanie kamery aj dáta. Napájanie kamery tak plne obstaráva NVR rekordér. Kamera zase posiela do NVR rekordéra dáta - urobené videá. Je možné použiť 18m dlhý kábel z balenia s konektormi, v balení je pre každú kameru. Alebo je možné celý systém pripojiť na existujúce rozvody. Výhodou súčasných rozvodov je to, že dĺžka kábla ku každej kamere od NVR rekordéra môže byť až 200m. Rozvody musia byť z Ethernetového kábla, kategórie Cat.5e, Cat.6 alebo vyššie. Inovatívne AI SMART detekcia pohybu pomocou umelej inteligencie Ďalšou výhodou tohto setu je, že podporuje AI smart detekciu pohybu pomocou umelej inteligencie. Pomocou rozoznávania objektov vďaka umelej inteligencii dokáže každá kamera rozoznať osobu a vozidlo, s uhlom záberu 110 ° a výberom niekoľkých detekčných zón pre každú kameru zvlášť. Oproti tomu klasické kamery rozoznávajú pohyb iba na základe optiky, ktorá nedokáže presne objekt rozoznať. Pri klasickej technológii tak kamera detekuje pohyb aj pri padajúcom lístí, daždi, západe slnka, pavučinách, pohybe hmyzu a pod. Jednoduché uvedenie do prevádzky VK84904, HGNVK164908. Vysoká kvalita obrazu Kamera disponuje veľmi kvalitným snímačom 1/2,7" 8.0 MPx s rozlíšením Ultra HD 3840 x 2160 (4K), vďaka ktorému sa môžete tešiť na jasný a ostrý obraz. Uhol záberu je 110 °. Videozáznamy zhotovuje s využitím kompresie H 265. Kamera má digitálnu redukciu šumu 3D DNR, IR-CUT, duálny stream, a Bit rate 256kbps - 8Mbps.Nočné videnie, výstraha, a obojsmerný prenos zvuku aj v noci.Kamera obsahuje prisvetľovacie IR LED diódy s dosahom až 40 m, ďalej 2x biele LED svetlá s dosahom až 30 m, a pre výstrahu modro-červené LED svetlá v "policajnom" prevedení.Naviac tiež prenos zvuku, obsahujú mikrofón, reproduktor a funkciu výstražnej sirény.Vďaka týmto parametrom je možné použitie kamier vo všetkých priestoroch aj s nulovou alebo zníženou viditeľnosťou.Univerzálna vďaka podpore ONVIF Kamera podporuje OnViF protokol pre univerzálne pripojenie k iným systémom.Je tak možné ju pripojiť k akémukoľvek NVR rekordéru, úložisku, NAS serveru ktorý podporuje univerzálny a veľmi rozšírený OnViF protokol. Kamera disponuje verziou OnViF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Rozmery a hmotnosť Kamera má rozmery a hmotnosť 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Hlavné parametre: - veľmi vysoké rozlíšenie Ultra HD 4K (3840 x 2160) - určená pre modely iGET HOMEGUARD HGNVK88504, HGNVK84904 (bez modročervenej) bez modročervenej výstrahy) - napájanie kamery: podporuje PoE napájanie po Ethernet kábli, tiež obsahuje Jack konektor pre pripojenie ďalšieho napájania 12V DC - špeciálna AI detekcia pohybu pomocou umelej inteligencie, oproti tomu klasické kamery detekujú iba na základe optiky - odolnosť proti prachu a vode IP66 - IR nočné videnie až do vzdialenosti 40 m (obsahuje IR LED diódy a LED svetlá) - farebné nočné videnie - LED svetlá až do vzdialenosti 30 m - režim výstrahy - červenomodré bikajúce LED - uhol záberu: 110° - senzor 1/2.7" 8.0 MPx, 0.002 Lux @ F1.0 (AGC ON), B/W 0 Lux s IR - kompatibilita kamery: ONVIF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G) - automatické prepnutie denného/nočného režimu - digitálna redukcia šumu: 3D DNR , IR Cut - stream / video bit rate: Dual / 256 kbps - 8 Mbps - životnosť infračervených LED: 10 000 h - materiál tela kamery: liatina / plast - prevádzková teplota -30 ° C až +55 ° C - konektory: RJ45, napájací Jack pre prídavné napájanie - dĺžka kábla od kamery po konektory: 35 cm - pripojenie pomocou dodaného ethernetového kábla 18 m, je možné pripojiť na existujúcu kabeláž Ethernet Cat.5e a vyššie až do dĺžky 200m - rozmery a hmotnosť kamery: 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Obsah balenia - kamera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - rýchly návod na obsluhu SK, SK, PL - 18 m Ethernetový kábel - držiak na upevnenie kamery na stenu/strop - hmoždinky a skrutky pre montáž - 4x nálepka hod. strážené"

Parametre

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.