iGET HOME TS10 Starter kit (2x TS10 Thermostat Radiator Valve + 1x GW1 Gateway)

- 16%

ilustračné foto

iGET HOME TS10 Starter kit (2x TS10 Thermostat Radiator Valve + 1x GW1 Gateway)
Obj. číslo
AGIGT00009
OEM
75020828
Výrobca
iGET
Vernostné body: 4
0 hodnotenie
Skladom 1 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

106,37 €

89,66 €

74,72 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 88,85 €
Skladom 1 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

89,66 €

106,37 €

74,72 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Set 2 ks bezdrôtových termostatických Zigbee hlavíc vrátane ovládacej brány (gatewaye) - iGET HOME TS10 Starter kit (2x TS10 Thermostat Radiator Valve + 1x GW1 Gateway). Majte svoj domov pod kontrolou s inteligentným systémom chytrej domácnosti iGET HOME. Termohlavice s vašim telefónom komunikujú pomocou pripojenia k Zigbee bráne iGET HOME GW1 nech ste kdekoľvek po celom svete. Táto brána/gateway/hub/bridge podporuje ZigBee verzie 3.0 a všetky predchádzajúce, Wi-Fi pripojenie 802.11 b/g/n, a ďalšie zariadenia ako napr. Philips HUE, Tuya, Lidl a pod. Termohlavice Vynikajú moderným dizajnom, podsvieteným displejom a jednoduchým ovládaním. Ponúka na výber niekoľko režimov vykurovania, obsahujú senzor teploty a funkciu detekcie otvorenia okna. Aplikácia si rozumie s Androidom aj iOS, a môžete v nej sledovať kamery iGET HOME, ovládať zásuvky, vysávače, termohlavice, osvetlenie a ďalších viac ako 300 typov univerzálneho príslušenstva. Manuál aj aplikácie iGET HOME sú kompletne v českom, slovenskom, poľskom, maďarskom a anglickom jazyku. Popis funkcie Vďaka termohlaviciam TS10 ktoré komunikujú s bránou GW1 a spoločne s aplikáciou iGET HOME je možné ovládať nastavenie teploty pre každú termohlavicu zvlášť z celého sveta. Vďaka teplotným krivkám ktoré aplikácie vytvára môžete tak optimalizovať nastavenia a znížiť spotrebu energie v domácnosti až o 30%. Jednoduchá montáž a ovládanie Montáž prebieha podľa typu ventilu, v manuáli je popísané pre každý typ zvlášť vr. obrázkov. Po montáži sa termohlavica automaticky skalibruje a potom ju vyhľadá Zigbee brána GW1 av aplikácii sa ponúkne pridanie. Po pridaní do aplikácie je nastavenie dokončené. Aplikácia je kompletne v českom, slovenskom, anglickom, maďarskom, poľskom jazyku a ďalších. Pre mobilné zariadenia sú podporované systémy Android a iOS. Úspora energií Všetko je uspôsobené úspore energie ale bez straty pohodlia. Vďaka mnohým nastaveniam teplôt pre každý deň, týždeň, víkend, pre každú termohlavicu zvlášť, a rôznym scenárom je možné naozaj riadiť vykurovanie v domácnosti. Napr. pokiaľ odchádzate z domu a aktivujete alarm, systém automaticky prenastaví teplotu pre všetky termohlavice. Vzdialene tiež nastavíte každú zvlášť alebo pri vytvorení scenára "noc" systém automaticky nastaví na termohlaviciach napr. od 21 hod. do 6 hod. požadovanú teplotu, potom ju zase zmení na štandardný režim. Toto je možné vykonať tiež stlačením jediného tlačidla v aplikácii alebo na gateway GW6. Detekcia otvorenia okna Pokiaľ sa v blízkosti termohlavice otvorí okno a dôjde k náhlemu zníženiu teploty min. o 5°C, toto termohlavica detekuje a automaticky ventil uzavrie. Potom sa nastaví podľa pokynov nastavenia aplikácie. Detský zámok Pomocou funkcie detského zámku zabránite nechcenému ovládaniu pomocou tlačidla na termohlavici. Digitálny LED displej Vďaka veľmi dobre čitateľnému LED displeju ktorý sa automaticky zhasína je možné priamo na termohlavici nastaviť teplotu a prepnúť medzi jednotlivými módmi stlačením tlačidla. Využitie brány GW1 Brána Gateway GW1 vám umožní pridať veľa ďalších logických a automatických funkcií, napr. pomocou jedného tlačidla nastaviť teplotu pre všetky miestnosti, vypnúť spotrebiče alebo osvetlenie, pri vyvolaní poplachu alarmom naopak zapnúť všetko osvetlenie a pod. Samozrejmosťou je spárovanie s funkciami z ďalších zariadení ktoré sú pripojené pomocou Wi-Fi, ako napr. kamery - pri detekcii pohybu sa zapne vonkajšie osvetlenie alebo začne blikať pre výstrahu. Aplikácia iGET HOME Pre ovládanie je určená aplikácia voľne dostupná na Google Play a iOS markete. Aplikácia je úplne zadarmo po celú dobu. Pomocou tejto aplikácie je možné vykonať prehľadne kompletné nastavenia, pridávať senzory, ovládať IP kamery, riadené zásuvky a pod. Aplikácia je v českom, slovenskom, poľskom, maďarskom, anglickom jazyku a mnohých ďalších. Jedna aplikácia tak združuje nastavenie a ovládanie zariadení pripojených k bráne, IP kamier, smart tlačidiel, riadených zásuviek, atď. all-in-one. Bezdrôtový prenos a kompatibilita so senzormi a zariadeniami ZigBee Senzory a zariadenia sú k bráne pripojené pomocou bezdrôtového prenosu protokolom ZigBee 3.0. Toto veľmi uľahčuje montáž, a celá komunikácia je jednotne riadená. Všetko príslušenstvo a ďalšie produkty ZigBee sú s touto bránou kompatibilné. Brána podporuje aj zariadenia ako Philips Hue, Tuya, Lidl a pod. Automatická aktualizácia firmware Brána si automaticky kontroluje dostupnosť najnovšieho firmware na serveri, buď ho nainštaluje automaticky alebo po potvrdení užívateľa. Aktualizácia je veľmi rýchla, trvá cca 1 minútu. Vďaka aktualizácii dochádza k pridávaniu nových funkcií, úprave bezpečnostných pravidiel na vyššiu verziu, a ďalšie. Hlavné parametre termohlavíc TS10: - set obsahuje 2ks termohlavíc TS10 - komunikácia Zigbee v3.0, frekvencia 2.4 GHz - digitálny LED displej s podsvietením s vysokým kontrastom - prepnutie módu pomocou stlačenia tlačidla - detský zámok proti prenastaveniu - výdrž batérií: až 18 meranie teploty - presnosť merania: 0,7 ° C - nastavenie teploty: 5 ° C ~ 30 ° C - prevádzková teplota: -10 ° C ~ 40 ° C - zobrazenie teplotnej krivky pre každý deň - druhy ventilov: M28x1, 5mm, M30x1 ,5mm, Giacomini, Caleffi, Danfoss (RA, RAV, RAVL), prídavný hrot v balení - napájanie: 2x batéria AA/LR6, 1.5V (sú súčasťou balenia u každej termohlavice) - rozmery a hmotnosť termohlavice: 54 x 54 x 102 mm, 143g (bez batérií), 190g (vr. batérií) - aplikácia: iGET HOME, podpora Android 6.0+, iOS 11.0+ - hlasové ovládanie: Amazon Alexa, Google Home/Assistant - režimy: Eco, Boost, Prázdninový, Offset, Automatický, Manuálne - ďalšie funkcie: Detský zámok, Ochrana pred zamrznutím, Ochrana hlavice (odvápnenie) Hlavné parametre brány GW1: - inteligentná brána/gateway/hub/bridge ZigBee 3.0 s pripojením na Internet pomocou Wi-Fi. - v jednej aplikácii iGET HOME taktiež ovládanie kamier, riadených zásuviek, termohlavíc, vysávačov, osvetlenia a ďalšie, komunikuje s ďalšími modelmi univerzálneho bezdrôtového ZigBee príslušenstva. - aplikácia pre celkové riadenie a nastavenie systému je dostupná pre Android aj iOS a je k dispozícii v češtine, slovenčine, poľštine, angličtine a maďarčine a ďalších. - zabezpečovacie logické funkcie - je možné nastaviť logické Smart funkcie, v nadväznosti na dané senzory atď. - elegantný dizajn spojený s jednoduchým ovládaním. - plne kompatibilný s žiarovkami Philips Hue a ďalšími platformami ako Tuya, Smartlife, Lidl a ďalšie. - napájanie: napájací adaptér je súčasťou balenia 5V DC 1A - veľkosť a hmotnosť: 62 x 62 x 15mm, 31g - pripojenie k sieti: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n - komunikácia so senzormi: ZigBee 3.0 - spotreba: max 1 W - okolitá vlhkosť: do 90% bez kondenzácie - pracovná teplota: -10 °C až +50 °C

Parametre

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.