iGET HOME DS1 White

- 11%

ilustračné foto

iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
Obj. číslo
3436438
OEM
DS1 White
Výrobca
iGET
Vernostné body: 2
0 hodnotenie
Skladom 1 ks, v pondelok u Vás

50,93 €

45,31 €

37,76 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 44,06 €
Skladom 1 ks, v pondelok u Vás

45,31 €

50,93 €

37,76 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

iGET HOME DS1 White

Inteligentný batériový videozvonček

Model: iGET HOME DS1

Kód: 8594177652695

FullHD kamera s obojsmerným prenosom zvuku. Odolný proti prachu a vode podľa IP65. PIR senzor na detekciu pohybu.

Uhol záberu 170 °. Nočné IR prisvetlenie až 8 m. Online sledovanie v aplikácii iGET HOME. Mikrofón aj reproduktor.

Ukladanie záznamov a fotografií na microSD kartu (až 128 GB) alebo Cloud. Rozlíšenie FullHD 1080p (1920 x 1080) a 25 snímok/s pre video vo veľmi vysokej kvalite. Denná aj nočná prevádzka.

Hlavné funkcie

PIR senzor pohybu aktivuje sa pri priblížení osoby k zvončeku. Notifikácia do mobilného telefónu s fotografiou. Pripojenie pomocou WiFi k domácej WiFi sieti.

Komunikácia pomocou obojsmerného prenosu zvuku a videa. Možnosť pripojenia reproduktora iGET CHS1 pre štandardné zvonenie.

Jednoduché nastavenie a ovládanie

Nastavenie prebieha v niekoľkých jednoduchých krokoch podľa manuálu. Aplikácia v češtine, slovenskom, poľskom, maďarskom a anglickom jazyku. Podpora systémov Android a iOS.

Vysoká kvalita obrazu a uhol záberu

Snímač CMOS 1/3" s rozlíšením 1920 x 1080 bodov (FullHD 1080p) a 25 snímok/s. Uhol záberu 170°. Ohniská vzdialenosť f=4 mm. Kódovanie H.265 a H.264.

Batériová prevádzka alebo externé napájanie

Dve dobíjacie batérie s celkovou kapacitou 5 200 mAh. Výdrž batérií až 3 mesiace. Dobíjanie pomocou microUSB portu a štandardnej nabíjačky k mobilnému telefónu. Možnosť pripojenia externého napájania ku konektorom zvončeka AC alebo DC 12-24V/1A.

Nočné videnie

Zabudovaný IR prísvit s dosahom až 8 m. Možnosť využitia vo dne aj v noci.

Zabezpečenie

Bezdrôtové pripojenie pomocou WiFi s zabezpečením 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Zaistenie zvončeka v držiaku skrutkou. Notifikácia s fotografiami pri manipulácii.

Detekcia pohybu

Ukladanie a odosielanie notifikácií do mobilného telefónu s fotografiami pri detekcii pohybu. Pohyb detekuje v zornom uhle 170 °.

Zvuk

Zabudovaný mikrofón a reproduktor pre obojsmernú komunikáciu.

Konektivita a pripojenie reproduktora so zvukmi

Pripojenie k bezdrôtovej WiFi sieti 802.11 b/g/n 2.4 GHz. Konektory pre externé napájanie, dobíjací microUSB konektor a microSD slot pre pamäťovú kartu max 128 GB. Možnosť pripojenia prídavných reproduktorov iGET CHS1.

Podpora Home Assistant, Amazon Alexa a Google Home/Assistant

Podpora univerzálnych platforiem pre ovládanie chytrej domácnosti. Hlasové ovládanie pre aktiváciu alebo deaktiváciu zvončeka. Obojstranná zvuková komunikácia pri zazvonení.

Technické špecifikácie

  • Rozlíšenie: 1080p (1920x1080), 25 snímok/s
  • Uhol záberu: 170°
  • Typ optiky: 1/3" CMOS
  • Protokoly: TCP/IP, HTTP, DHCP, DNS
  • Odolnosť proti prachu a vode IP65
  • Nočné videnie: až do vzdialenosti 8 m
  • Zabudovaný mikrofón a reproduktor
  • Ukladanie fotografií a videa: na microSD kartu alebo Cloud
  • Maximálna veľkosť microSD karty: max. 128 GB
  • Pripojenie: WiFi 802.11 b/g/n 2.4 GHz
  • Zabezpečenie: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Pracovná teplota: - 20 °C až +50 °C
  • Napájanie: dobíjacia Li-ion batéria 5200 mAh alebo externá AC alebo DC 12-24V/1A
  • Rozmery: 133 x 59 x 39 mm

Obsah balenia

Zvonček iGET HOME Doorbell DS1, držiak na upevnenie zvončeka na stenu, obojstranná páska, nabíjací kábel USB-microUSB, rýchly návod na obsluhu, krížový skrutkovač, spojka na spojenie s externým napájaním, hmoždinky a skrutky na montáž.

Parametre

Typ elektroniky
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5979 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.