HP Wired 320MK combo keyboard and mouse (česko-slovensky) klávesnica a myš

ilustračné foto

HP Wired 320MK combo keyboard and mouse (česko-slovensky) klávesnica a myš
HP Wired 320MK combo keyboard and mouse (česko-slovensky) klávesnica a myš
HP Wired 320MK combo keyboard and mouse (česko-slovensky) klávesnica a myš
Obj. číslo
31510415
OEM
9SR36AA#BCM
Výrobca
HP
Vernostné body: 1
0 hodnotenie
Skladom > 20 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

27,46 €

22,88 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 27,42 €
Skladom > 20 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

27,46 €

22,88 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

HP Wired 320MK combo klávesnica a myš

Dizajn a odolnosť

HP Wired 320MK ponúka špičkový a odolný design. Vhodný na jednoduché každodenné používanie vo firemnom prostredí.

So sklonom 0 °, 6 ° alebo 12 ° a náklonnými nôžkami je vhodný pre užívateľov s rôznymi štýlmi písania.

Navrhnutá pre odolnosť a náročné využívanie so životnosťou až 20 miliónov úderov.

Minimalizujte škody spôsobené menším množstvom rozliatej tekutiny vďaka zabudovanej funkcii odvádzania tekutín.

Hardvérová kompatibilita

Klávesnica HP Wired 320MK je kompatibilná s počítačom HP Compaq 4300 Pro AIO.

Špecifikácia klávesnice

  • Hmotnosť: 0,9 kg
  • Rozmery: 16,43 x 46,03 x 2,44 cm
  • Farba: Čierna
  • Dĺžka kábla: 180 cm

Špecifikácia myši

  • Hmotnosť: 75,8 g
  • Rozmery: 10,38 x 6,34 x 3,55 cm
  • Farba: Čierna
  • Dĺžka kábla: 180 cm
  • Senzor: Optický
  • DPI: 1000

Čo je obsiahnuté v krabici

Klávesnica, inštalačná príručka, záručná karta, príručka bezpečnej a pohodlnej obsluhy.

Záruka

Záruka obmedzená na doplnok je jednoročná (doba platnosti záruky obmedzenej na doplnok HP) záruka výmeny častí ľubovoľných doplnkov značky HP a Compaq (doplnky HP).

Ak je doplnok HP nainštalovaný v hardvéri HP, spoločnosť HP môže poskytnúť záručnú službu počas platnosti obmedzenej záruky na doplnok HP alebo počas zostávajúcej doby obmedzenej záruky na hardvér HP, v ktorom má byť doplnok HP nainštalovaný, a to podľa toho, ktorá doba je dlhšia .

Táto doba však nesmie byť dlhšia ako tri (3) roky od dátumu zakúpenia doplnku HP.

Parametre

Lokalizácia klávesnice
Typ klávesnice
Rozhranie klávesnice
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.