Homematic IP Spínaná zásuvka s meraním spotreby

- 15%

ilustračné foto

Homematic IP Spínaná zásuvka s meraním spotreby
Homematic IP Spínaná zásuvka s meraním spotreby
Homematic IP Spínaná zásuvka s meraním spotreby
Homematic IP Spínaná zásuvka s meraním spotreby
Obj. číslo
31334317
OEM
HmIP-PSM-PE
Vernostné body: 2
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Homematic IP Spínaná zásuvka s meraním spotreby

Revolutionizujte svoj domov pomocou spínanej zásuvky Homematic IP s meraním spotreby.

Bezdrôtová spínaná zásuvka

Je súčasťou šikovného domového systému Homematic IP, ktorý umožňuje jednoduché ovládanie pripojených spotrebičov a meranie elektrických veličín priamo z mobilnej aplikácie.

Ovládanie a meranie

Zapínajte a vypínajte pripojené zariadenie, merajte ich spotrebu energie, napätie, prúd a výkon. Ovládajte ich manuálne tlačidlom na zásuvke alebo vzdialene pomocou mobilnej aplikácie Homematic IP.

Úspora energie

Merajte spotrebu energie, pripájajte a ovládajte všetky elektrické kúrenie alebo svetlá. V spojení s nástenným termostatom Homematic IP ovládajte teplotu miestnosti a proces kúrenia podľa svojich potrieb a ušetrite až 30% na nákladoch na energiu.

Záznam dát

Dáta o spotrebe energie pripojeného spotrebiča sú zaznamenávané a je možné ich vyhodnotiť prostredníctvom aplikácie Homematic IP. Tlačidlo na prednej strane funguje ako manuálna aktivácia pre pripojené zariadenie a ako farebný LED indikátor stavu zariadenia.

Opakovač signálu

Prístroj je možné tiež voliteľne použiť ako opakovač signálu pre rozšírenie bezdrôtového dosahu chytrej domovej siete Homematic IP (dosah až 400 m).

Prevádzka systému

Pripojenie spínanej zásuvky k centrálnej jednotke umožňuje pohodlné nastavenie a ovládanie chytrého domového systému Homematic IP prostredníctvom intuitívnej aplikácie.

Ovládanie hlasom

Šikovný domový systém Homematic IP podporuje ovládanie hlasom a komunikáciu s Google Assistant a Amazon Alexa.

Jednoduchá inštalácia

Spínanú zásuvku je možné jednoducho a rýchlo inštalovať bez použitia montážnych nástrojov. Akonáhle je zariadenie zapojené do siete 230 V, je okamžite pripravené na prevádzku.

Široké spektrum použitia

Ideálne na univerzálne použitie v domácnostiach, kanceláriách, firmách, zdravotníckych zariadeniach atď.

Vlastnosti:

  • Vzdialené a naplánované prepínanie spotrebičov
  • Manuálne zapnutie a vypnutie spotrebiča tlačidlom na zariadení
  • Meranie spotreby energie, výkonových hodnôt, napätia a prúdu
  • Zobrazenie nákladov na energiu v aplikácii Homematic IP pre smartphony
  • Nízka spotreba energie v pohotovostnom režime
  • Pripojenie tiež ako opakovač signálu
  • Bezdrôtová komunikácia
  • Podpora ovládania hlasom (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Podpora pre Home Connect Plus a Mediola

Obsah balenia:

  • 1x Spínaná zásuvka s meraním spotreby
  • Slovenský manuál

Parametre:

  • Séria: Homematic IP
  • Samočinný: nie (vyžaduje centrálnu jednotku HmIP-HAP alebo riadiacu jednotku HmIP-CCU3)
  • Zdroj napájania: 230V/50Hz
  • Odber prúdu: max. 16A
  • Spotreba v pohotovostnom režime: < 0,3W
  • Maximálne zaťaženie: 3680W
  • Merací rozsah: 0 - 3680W
  • Rozlíšenie: 0,01W
  • Presnosť: 1% +- 0,03W
  • Typ záťaže: rezistívna záťaž, cos fi >= 0,95
  • Stupeň ochrany: IP20
  • Prevádzková teplota: -10 až +35 °C
  • Rozmery (ŠxVxH): 70 x 70 x 39 mm (bez zástrčky)
  • Rozmery balenia: 122 x 112 x 97 mm
  • Hmotnosť: 152g
  • Hmotnosť vrátane balenia: 280g
  • Prevádzková frekvencia: 868.3MHz, 869.525MHz
  • Bezdrôtový dosah (v otvorenom priestore): 400m

Parametre

Typ elektroniky

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.