Homematic IP Siréna vnútorná

- 8%

ilustračné foto

Homematic IP Siréna vnútorná
Homematic IP Siréna vnútorná
Homematic IP Siréna vnútorná
Homematic IP Siréna vnútorná
Obj. číslo
31334301
OEM
HmIP-ASIR-2
Vernostné body: 2
0 hodnotenie
Skladom 3 ks, vo štvrtok u Vás

61,80 €

56,74 €

47,28 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 55,22 €
Skladom 3 ks, vo štvrtok u Vás

56,74 €

61,80 €

47,28 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Homematic IP Siréna vnútorná

EAN produktu: 4047976538256

Popis produktu

Homematic IP prináša revolúciu v oblasti Smart Home. Ponúka nemeckú kvalitu, komplexné riešenie a širokú modularitu.

Bezdrôtová siréna HmIP-ASIR-2 je určená pre vnútorné priestory. Je súčasťou systému chytrej domácnosti Homematic IP.

Vlastnosti sirény

Siréna má výkonný generátor akustického signálu s intenzitou 90 dB a pár vysoko svietivých červených LED diód.

Poplach môže byť aktivovaný narušením priestoru monitorovaným pohybovým senzorom alebo prelomením okna alebo dverí pod ochranou Okenného a dverného senzora Homematic IP.

V takom prípade spustí siréna poplach ao udalosti ste informovaní prostredníctvom push notifikácií mobilnej aplikácie Homematic IP na vašom smartfóne.

Indikácia stavu systému

Siréna má k dispozícii 9 rôznych výstražných tónov, ktoré môžu byť ľubovoľne konfigurované v závislosti od vstupu poplachového signálu definovaného pridaným prvkom chytrej domácnosti Homematic IP.

Akustický tón môže byť v aplikácii Homematic IP deaktivovaný a nastavená iba optická signalizácia. Užívateľ si tak môže vybrať zodpovedajúci spôsob signalizácie v závislosti od charakteru poplachu.

Ochrana v prípade sabotáže

Pokiaľ sa narušiteľ dostane k siréne, sabotážny kontakt spoľahlivo zistí neoprávnenú manipuláciu a spustí poplach. Dokonca aj v prípade sabotáže alebo zničenia Centrálnej jednotky zostáva siréna v režime poplachu.

Systémová prevádzka

Bezdrôtové prepojenie Sirény s Centrálnou jednotkou ponúka pohodlné nastavenie a ovládanie systému chytrej domácnosti Homematic IP pomocou intuitívnej aplikácie určenej pre chytré telefóny.

Mobilná aplikácia umožňuje okamžitú reakciu na správy a upozornenia zo systému vašej inteligentnej domácnosti a spája všetky zariadenia Homematic IP prostredníctvom bezplatného, neobmedzeného cloudu.

Komunikačný protokol Homematic IP

Pre bezpečnú, stabilnú a spoľahlivú komunikáciu disponuje systém medzi jednotlivými zariadeniami vlastnou unikátnou rádiovou technológiou na prevádzkovom kmitočte 868,0 - 869,525 MHz s plne šifrovanou komunikáciou AES-128.

Bezdrôtová technológia Homematic IP umožňuje komunikáciu s komponentmi až na vzdialenosť 400 mv otvorenom priestore alebo cez niekoľko podlaží výškovej budovy.

Hlasové ovládanie

Systém chytrej domácnosti Homematic IP, ktorého sú sirény súčasťou, podporuje hlasové ovládanie a komunikáciu s Google Assistant a Amazon Alexa.

Jednoduchá montáž

Bezdrôtová komunikácia a batériová prevádzka ponúka možnosť jednoduchej inštalácie bez potreby kabeláže. Sirénu je možné umiestniť ľahko a takmer kdekoľvek v interiéri objektu.

Funkcia

  • Akustická (90dB) a optická signalizácia (2x červené LED).
  • Sabotážny kontakt.
  • Výber tónu a LED efektu, nastavenie dĺžky trvania.
  • Signálne tóny pre aktiváciu a deaktiváciu bezpečnostného systému.
  • Bezdrôtová komunikácia cez šifrovaný protokol.
  • Vzhľad podobný dymovým hlásičom požiaru.
  • Podpora hlasového ovládania (Amazon Alexa, Google Assistant).
  • Podpora Home Connect Plus.

Obsah balenia

  • 1x Siréna vnútorná.
  • 1x kombinovaný držiak na strop/stenu.
  • 3x alkalická AA batéria.
  • Montážny materiál.
  • Slovenský návod.

Parametre

  • Rad: Homematic IP.
  • Autonómne: nie (vyžaduje Centrálnu jednotku HmIP-HAP alebo Riadiacu jednotku HmIP-CCU3).
  • Napájací zdroj: 3x 1,5V LR6/Mignon/AA.
  • Prúdový odber: 300mA max.
  • Životnosť batérií: 2 roky (obvykle).
  • Stupeň krytia: IP20.
  • Prevádzková teplota: 5 až 35 °C.
  • Rozmery (P x V): 124 x 45 mm.
  • Rozmery balenia: 184 x 140 x 73 mm.
  • Hmotnosť: 190g (vrátane batérií).
  • Hmotnosť vrátane obalu: 349g.
  • Pracovná frekvencia: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz.
  • Bezdrôtový dosah (v otvorenom priestore): 250m.
  • Hlasitosť Piezo reproduktora: 90dB.

Parametre

Typ elektroniky

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.