Homematic IP Senzor dažďa

- 12%

ilustračné foto

Homematic IP Senzor dažďa
Homematic IP Senzor dažďa
Homematic IP Senzor dažďa
Homematic IP Senzor dažďa
Homematic IP Senzor dažďa
Homematic IP Senzor dažďa
Obj. číslo
31334337
OEM
HmIP-SRD
Vernostné body: 6
0 hodnotenie
Skladom 4 ks, vo štvrtok u Vás

153,26 €

135,14 €

112,62 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 131,51 €
Skladom 4 ks, vo štvrtok u Vás

135,14 €

153,26 €

112,62 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Homematic IP Senzor dažďa

EAN: 4047976548262

Popis

Homematic IP prináša bezdrôtový Dažďový senzor (HmIP-SRD) určený na vonkajšie aj vnútorné použitie. Senzor má vysokú odolnosť proti nepriazni počasia a ponúka široké možnosti využitia v spojení s ďalšími zariadeniami systému Homematic IP.

Detekcia zrážok

Senzor detekuje aj najmenšie množstvo dažďových alebo snehových zrážok a informácie následne odovzdáva Centrálnej jednotke (HmIP-HAP) a pripojeným zariadením Homematic IP.

Montáž

Dodávané montážne držiaky umožňujú rôzne montážne polohy, takže senzor nie je problém namontovať v odporúčanom uhle 45 stupňov.

Napájanie

Na napájanie senzora je potrebný externý napájací zdroj.

Použitie

Zariadenie je primárne určené na použitie v exteriéri, ale nájde využitie aj v podmienkach interiéru (skleníky, zimné záhrady atď).

Detekcia zrážok

Senzor detekcie dažďových a snehových zrážok disponuje veľkou plochou integrovaného senzora, ktorého povrch veľmi citlivo reaguje aj na najmenšie množstvo dažďových kvapiek alebo snehových vločiek.

Inteligentné vyhrievanie

Zariadenie disponuje integrovaným inteligentným vyhrievaním, ktoré zaisťuje rýchle vysúšanie povrchu plochy senzora a súčasne udržuje konštantné podmienky pre detekciu zrážok.

Bezdrôtová komunikácia

Bezdrôtová komunikácia ponúka možnosť variabilnej inštalácie senzora takmer kdekoľvek vo vonkajšom prostredí.

Spoľahlivá prevádzka

Konštrukcia s krytím IP44 odolná proti striekajúcej vode a pracovný rozsah pri teplotách medzi -20 °C a +55 °C zaručuje spoľahlivú prevádzku zariadenia aj v tých najnáročnejších podmienkach.

Senzor dažďa a snehu

Prahové hodnoty integrovaného senzora pre vyvolanie reakcie na zrážky je možné individuálne a plynule nastavovať prostredníctvom mobilnej aplikácie Homematic IP.

Systémová prevádzka

Bezdrôtové prepojenie Dažďového senzora (HmIP-SRD) s Centrálnou jednotkou (HmIP-HAP) ponúka pohodlné nastavenie a ovládanie komplexného systému chytrej domácnosti Homematic IP iba pomocou intuitívnej aplikácie.

Napájanie

Dažďový senzor (HmIP-SRD) je napájaný prostredníctvom samostatného externého AC alebo DC napájacieho zdroja (nie je súčasťou dodávky).

Montáž

Vďaka kompaktným rozmerom a bezdrôtovej komunikácii ponúka senzor možnosť jednoduchej inštalácie iba s nevyhnutným káblovým pripojením napájania.

Široký rozsah využitia

Ideálne pre všestranné použitie v domácnostiach, rekreačných zariadeniach, firmách, zdravotníckych zariadeniach, hoteloch atď.

Funkcia

  • Detekcia množstva dažďových a snehových zrážok
  • Integrované automatické vyhrievanie na elimináciu povrchovej vlhkosti
  • Bezdrôtová komunikácia cez šifrovaný protokol
  • Podpora Home Connect Plus

Obsah balenia

  • 1x Dažďový senzor
  • 2x montážny držiak
  • 1x torx kľúč
  • Montážny materiál
  • Slovenský návod

Parametre

Rad: Homematic IP

Autonómne: nie (vyžaduje Centrálnu jednotku HmIP-HAP alebo Riadiacu jednotku HmIP-CCU3)

Napájací zdroj: 10 - 19 V DC alebo 12V AC, 50 Hz

Prúdový odber: DC (max. 320mA), AC (max. 400mA)

Prúdový odber v pohotovostnom režime: 12mA

Spotreba v pohotovostnom režime: 144mW

Stupeň krytia: IP44

Typ kábla a prierez: drôt aj lanko, 0,2 - 1,5 mm2 (0,2 mm2 max. 30m)

Prevádzková teplota: -20 až +55 °C

Rozmery (Š x V x H): 89 x 89 x 41 mm

Hmotnosť: 125g

Pracovná frekvencia: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz

Bezdrôtový dosah (v otvorenom priestore): 200m

Parametre

Typ elektroniky

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.