Garmin epix Sapphire, Titan Black/ Black Silicone Band, EU
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Garmin epix Sapphire, Titan Black/ Black Silicone Band
EAN: 753759281045
Brilantná Displej
Dotykový 1,3” AMOLED displej s vysokou jasnosťou.
Duálne Ovládanie
Kombinácia ovládania tlačidlami a dotykovým displejom.
Prémiové Materiály
Vysoká kvalita materiálov pre náročné aj bežné podmienky.
Pulzný Oxymeter
Snímač Pulse Ox2 na meranie okysličenia krvi.
Meranie Tepu na Zápästí
Optický snímač na meranie variability srdcového tepu.
Meranie Frekvencia Dýchanie
Meranie dychovej frekvencie s dychovými cvičeniami.
Zaťaženie Organizmu
Funkcia Stress Score na meranie úrovne zaťaženia.
Monitoring Spánku
Meranie dĺžky a kvality spánku s odporúčaniami na zlepšenie.
Funkcia Body Battery™
Vyhodnotenie rovnováhy medzi odpočinkom a výdajom energie.
Sledovanie Pitného Režimu
Zaznamenávanie denného príjmu tekutín s automatickým cieľom.
Športové Využitie
Prednahrané profily aktivít pre rôzne športy.
Animované Cvičenie
Zobrazenie animovaných cvičení pre rôzne tréningy.
Tréningy HIIT
Športový profil s rôznymi stopkami na meranie tréningov HIIT.
Funkcia Garmin Coach
Bezplatné tréningové plány pre začínajúcich aj pokročilých bežcov.
Predpoveď Výsledkov
Odhad tempo a času pre vzdialenosť, ktorú chcete ubehnúť.
Funkcia PacePro™
Plánovanie tempa závodu s ohľadom na výškový profil trasy.
Meranie VO2 Max
Meranie hodnoty výkonnosti VO2 MAX.
Metriky Výkonu
Pokročilé metriky tréningu ako dynamika behu, VO2 Max a ďalšie.
Funkcia Real-Time Stamina
Sledovanie a regulácia námahy počas výkonu.
Denné Odporúčanie Tréningov
Automatické tréningové odporúčania podľa úrovne kondície.
Regeneračný Asistent
Odpočet času potrebného na regeneráciu po tréningu.
Jazda na Horskom Bicykli
Podrobné vyhodnotenie jazdy na horskom bicykli s funkciami Grit™ a Flow™.
Lyžovanie a Skialpinizmus
Podrobné meranie a vyhodnotenie bežeckého aj zjazdového lyžovania a skialpinizmu.
Bežecké Lyžovanie
Meranie dynamiky bežeckého lyžovania s hrudným pásom HRM-Pro™.
Surfovanie na Vlnách
Športový profil na meranie počtu zjazdov, dĺžky a rýchlosti surfovania.
Satelitné Príjem
Vstavaný satelitný prijímač kompatibilný s GPS, GLONASS, GALILEO.
Vstavané ABC Senzory
Snímače ABC na zistenie nadmorskej výšky, sledovanie zmien počasia a kompas.
Aklimatizácia
Doplnok na sledovanie aklimatizácie podľa teploty a nadmorskej výšky.
Funkcia ClimbPro
Podrobné informácie a štatistiky o výškovom profile naplánovanej trasy.
Mapy TopoActive
Prístup k topografickým mapám TopoActive z celého sveta.
Lyžiarske Mapy
Predinštalované lyžiarske mapy SkiView pre viac ako 2.000 ski rezortov.
Golfová Ihrisko
Farebné mapy CourseView pre viac ako 42.000 golfových ihrísk.
Výpočet Okružné Trasy
Výpočet trasy podľa obľúbenosti Trendline™ pre najpopulárnejšie trasy v okolí.
Navigačná Funkcia
Navigácia po trase s automatickým výpočtom trasy do cieľa.
Múdra Oznámenie
Sledovanie prichádzajúcich volaní, e-mailov, SMS a ďalších notifikácií z telefónu.
Hudobný Prehrávač
Vstavaný hudobný prehrávač s podporou Spotify, Deezer a Amazon Music.
Platby Garmin Pay™
Bezkontaktné platby Garmin Pay s podporou väčšiny bánk.
Bezpečnostné funkcie
Zdieľanie aktuálnej polohy manuálne alebo automaticky pomocou detekcie nehôd.
Connect IQ™ Platforma
Platforma na rozšírenie možností hodiniek o vlastné aplikácie.
Správca Napájanie
Správca napájania pre sledovanie, ako rôzne nastavenia ovplyvňujú výdrž batérie.
Dlhá Životnosť Batérií
Výdrž až 16 dní v režime chytrých hodiniek a až 42 hodín v režime GPS záznamu.
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.