Feelworld Monitor F6 Plus 5, 5" (3D LUT)
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Feelworld Monitor F6 Plus 5,5" (3D LUT)
Malý, ľahký as vynikajúcou kvalitou obrazu.
Feelworld F6 Plus je náhľadový monitor na natáčanie v teréne, ktorý je malý, ľahký a disponuje vynikajúcou kvalitou obrazu.
Interaktívny dotykový displej
Interaktívny dotykový displej umožňuje pomocou gest pohodlne priblížiť alebo upraviť obrázok a kliknutím otvoriť nastavenie menu.
IPS displej s uhlopriečkou 5,5"
IPS displej s uhlopriečkou 5,5" disponuje rozlíšením 1920x1080, 400 pixelmi na 1 palec a poskytuje široký pozorovací uhol 160 ° pre ľahšie sledovanie polohy mimo os.
Vstavaná 3D LUT kalibrácia farieb
Vstavaná 3D LUT kalibrácia farieb, ktorá spĺňa normu REC-709, kalibruje každý monitor tak, že eliminuje problémy s farebným zobrazením.
HDMI vstup a výstup
Monitor je vybavený HDMI vstupom a výstupom, čo mu umožňuje nielen zobrazovať živý náhľad, ale aj ho vysielať súčasne na iné monitory.
Vstavaný DC výstup
Vďaka vstavanému DC výstupu, ktorý sa nachádza priamo na konštrukcii monitora, môžete pomocou adaptéra napájať svoj fotoaparát.
Slnečná clona
Monitor F6 Plus je vybavený slnečnou clonou, ktorá umožňuje viac sa zamerať na video a bráni rušeniu silným svetlom, čím poskytuje lepší vizuálny zážitok.
Hlavné vlastnosti
- Dotykové menu
- Podpora 3D LUT Log na Rec.709
- Vysoké rozlíšenie: Full HD 1920x1200
- Vysoký kontrast: 1000:1
- IPS panel s pozorovacím uhlom 160°
- Poskytuje pomocné napájanie, ktoré umožňuje napájať fotoaparát
- Veľa funkcií: histogram, peaking, falošné farby, nastaviteľná zebra a ďalšie
- Mriežka
- Integrovaný zvuk
- Kamerový režim (underscan, overscan)
- Zoom (100% ~ 300%)
- Režim anamorphic (1.25x, 1.33x, 1.5x, 2.0x, 2.0x mag)
- Pixel to pixel
- Stredová značka
- Značky obrazu (70%, 80%, 90%, 16:9, 16:10, 4:3, 5:4, 1.85:1, 2.35:1)
- Značky pomeru strán (16:9, 16:10, 4:3, 1.85:1, 2.35:1)
- Check field (červená, zelená, modrá, šedá)
- Farba značiek (červená, zelená, modrá, biela, čierna, žltá)
- Preklopenie obrazu
- Zastavenie obrazu
- Nastavenie teploty farieb
Obsah balenia
- Monitor Feelworld F6 Plus
- Kábel micro/mini HDMI na HDMI
- Slnečná clona
- Sklopné rameno
- Prepravné puzdro
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.