EZVIZ DB2 2K (3MP)
156,55 €
142,15 €
118,46 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
EZVIZ DB2 2K (3MP)
Bezdrôtový vstupný videozvonček
DB2 od EZVIZ je bezdrôtový videozvonček, ktorý zaisťuje ochranu a komunikáciu na vašom prahu.
Bezpečnosť a komfort
DB2 vás informuje o návštevníkoch skôr, ako otvoríte dvere.
Inštalácia je jednoduchá a spoľahlivá za akéhokoľvek počasia.
Kľúčové vlastnosti
- Rozlíšenie 2K
- Inteligentná detekcia pohybu osôb
- Široký záber 176°
- Nabíjateľná batéria 5 200 mA
- Wi-Fi alarm s podporou ukladania na MicroSD až 256 GB
- Široká škála vyzváňacích tónov
- Nočné videnie do 5 m
- Výstraha pri neoprávnenej manipulácii
- Vodeodolný dizajn
- Kompresia videa H.265
Kamera
CMOS snímač 1/2,7" s progresívnym skenom a nízkou svetelnou citlivosťou.
Šošovka 2,0 mm so zobrazovacím uhlom F2.0: 176° (Diagonálne).
IR-cut filter s automatickým spínaním pre deň a noc.
Parametre videa
Max. rozlíšenie: 2 000 X 1504.
Snímkový kmitočet: Max: 15 snímok za sekundu, samoadaptívne, počas sieťového prenosu.
Kompresia videa: H.265/H.264.
DNR: 2D/3D DNR.
Senzor PIR
Detekčný uhol: 100 °.
Odosielacia vzdialenosť: max. 5 m.
Citlivosť: užívateľsky nastaviteľná (vysoká, stredná, nízka).
Rozhranie
Vstavaný mikrofón a reproduktor s vysokou citlivosťou.
Tlačidlo pre reštartovanie.
Sieťové parametre
Protokol: EZVIZ Cloud Proprietary Protocol.
Protokol rozhrania: EZVIZ Cloud Proprietary Protocol.
Parametre Wi-Fi
Štandard: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
Frekvenčné pásmo: 2,4–2,4835 GHz.
Šírka kanála: Podpora 20 MHz.
Zabezpečenie: 64-/128-bitový WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Prenosová rýchlosť: 11b: 11Mb/s, 11g: 54Mb/s, 11n: 150Mb/s.
Funkcia
Inteligentný alarm: PIR + detekcia pohybu ľudskej postavy.
Výstraha pri neoprávnenej manipulácii: Zvuková a svetelná výstraha pri odmontovaní (podporuje výstrahy zasielané na inteligentný telefón).
Video Intercom: Vzdialený dvojcestný videohovor.
Všeobecné parametre
Prevádzkové podmienky: -20°C ~ 50°C (-4°F až 122°F), vlhkosť 95% alebo menej (bez kondenzácie).
Kapacita batérie: 5 200 mAh.
Spotreba elektrickej energie: max. 2 W.
Krytie IP: IP65.
Rozmery: 150 × 58 × 32 mm.
Hmotnosť: 241,35 g.
Siréna
Rozmery: 100 x 55 x 35 mm.
Napájanie: AC 110~240 V.
Štandard Wi-Fi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n.
Vyzváňací tón: Podporuje 20 vyzváňacích tónov s nastaviteľnou hlasitosťou.
Audiovýstup: 72 dB do 1 m.
Skladovanie: Podporuje ukladanie na kartu MicroSD s kapacitou až 256 GB.
Hmotnosť: 120 g.
Obsah balenia
- Video dverový zvonček DB2
- Siréna
- Montážne doštičky
- Sklopené montážne doštičky (2)
- Skrutkovač a sady skrutiek (2)
- Penová nálepka
- Dosková pena
- Vrtáky
- Pin
- Konektory s káblom v tvare U a káblové konektory (3)
- Napájací kábel
- Rýchly návod
- Inštalačný návod
- Informácie o predpisoch
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.