DICOTA Case Slim Eco PRO pre Microsoft Surface 12-14.1
78,54 €
65,45 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
DICOTA Eco Slim Case PRO pre Microsoft Surface 12-14.1"
Kód produktu: D30990-DFS
EAN: 7640186417709
Popis
Účastníkom programu Microsoft Designed for Surface je aj DICOTA. Tento program certifikuje výnimočné príslušenstvo od tretích strán, ktoré sú navrhnuté tak, aby bezproblémovo fungovali so zariadeniami Surface.
Dizajn a materiál
Eco Slim Case PRO je vyrobený z 7,5 recyklovaných PET fliaš. Kufrík je vyrobený z 900Dx600D rPET Polyesteru, čo zaručuje vysokú odolnosť a dlhú životnosť.
Praktické využitie
Puzdro DICOTA Eco Slim Case PRO je kompatibilné s akýmkoľvek Surface Pro, Pro X, Laptop, Go, Laptop Go, Laptop SE, Book, Laptop Studio aj Duo. Ponúka uzamykateľný a polstrovaný oddiel na notebook s fit-all systémom a technológiou proti kĺzaniu.
Bezpečnosť
Maximálnu bezpečnosť zaisťuje Memory Foam a ochrana rámu EVA. Kufrík je navrhnutý pre zariadenie Surface až do veľkosti 15".
Komfort
Kufrík DICOTA Eco Slim Case PRO ponúka pohodlné kožené rukoväte pre ľahký transport a nastaviteľný ramenný popruh s pohodlným polstrovaním a technológiou proti kĺzaniu. Kufrík je tiež vybavený pútkom na trolley, čo zaisťuje perfektný komfort pri cestovaní s ďalšou batožinou.
Priestor pre príslušenstvo
- Polstrované vrecko pre tablety až do veľkosti 10,5".
- Priestranné predné vrecko so zipsom a pracovným priestorom pre mobilné príslušenstvo.
- Otvorený oddiel pre dokumenty na zadnej strane.
Rozmery a hmotnosť:
- Maximálne rozmery zariadenia: 340 x 40 x 245 mm / 13.39 x 1.57 x 9.65 inch
- Rozmery produktu: 375 x 80 x 285 mm / 14.76 x 3.15 x 11.22 inch
- Hmotnosť: 0.71 kg / 1.56 lbs
Záruka
DICOTA ponúka doživotnú záruku / 30 rokov na tento produkt.
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.