DELL NTB Vostro 5630/i5-1340P/8GB/256GB SSD/16" FHD+/Intel Iris Xe/FgrPr/4 Cell/65W/WLAN/Backlit Kb/W11P/3Y NBD

- 7%

ilustračné foto

DELL NTB Vostro 5630/i5-1340P/8GB/256GB SSD/16" FHD+/Intel Iris Xe/FgrPr/4 Cell/65W/WLAN/Backlit Kb/W11P/3Y NBD
DELL NTB Vostro 5630/i5-1340P/8GB/256GB SSD/16" FHD+/Intel Iris Xe/FgrPr/4 Cell/65W/WLAN/Backlit Kb/W11P/3Y NBD
DELL NTB Vostro 5630/i5-1340P/8GB/256GB SSD/16" FHD+/Intel Iris Xe/FgrPr/4 Cell/65W/WLAN/Backlit Kb/W11P/3Y NBD
DELL NTB Vostro 5630/i5-1340P/8GB/256GB SSD/16" FHD+/Intel Iris Xe/FgrPr/4 Cell/65W/WLAN/Backlit Kb/W11P/3Y NBD
DELL NTB Vostro 5630/i5-1340P/8GB/256GB SSD/16" FHD+/Intel Iris Xe/FgrPr/4 Cell/65W/WLAN/Backlit Kb/W11P/3Y NBD
Obj. číslo
31335616
OEM
P27WH
Výrobca
Dell
Vernostné body: 38
0 hodnotenie
Skladom 6 ks, vo štvrtok u Vás

830,72 €

772,32 €

643,60 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 747,70 €
Skladom 6 ks, vo štvrtok u Vás

772,32 €

830,72 €

643,60 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

DELL NTB Vostro 5630

Kód produktu: 5397184784297

Technické parametre

Procesor

Intel Core i5-1340P

Pamäť

8GB 4800MHz LPDDR5

Pevný disk

256GB M.2 PCIe NVMe SSD

Displej

16.0-inch FHD+ Anti-Glare Non-Touch

Grafická karta

Intel Iris Xe Graphics

Čítačka odtlačkov prstov

Umiestnená na tlačidle napájania

Pripojenie

Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth

Klávesnica

Česko-Slovenská s podsvietením

Batérie a napájanie

4 Cell, 54 Wh, integrovaná, 65 Watt AC adaptér

Operačný systém

Windows 11 Pro

Záruka

3 roky Basic Onsite

Konektivita

  • SD Card reader 3.0
  • USB 3.2 Gen 1 Type A
  • RJ-45 Ethernet port
  • Universal headset jack
  • Wedge shaped lock slot
  • Power jack
  • HDMI 1.4
  • USB 3.2 Gen 1 Type A
  • Thunderbolt™ 4 port s DisplayPort™ a Power Delivery

Rozmery a hmotnosť

Výška: 15.67 mm - 18.30 mm, Šírka: 356.78 mm, Hĺbka: 251.90 mm

Hmotnosť: 1.90 kg

Podpora

Česká republika: DELL Technická podpora: +420 225 772 711, DELL ProSupport: +420 225 772 969

Slovenská republika: DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport: +421 2 5750 69 81

Link na výrobcu: DELL

Parametre

Formát obrazovky
Rad procesorov
Operačný systém
Hmotnosť notebooku
Rozlíšenie displeja
Typ disku
Grafický čip
Typ panelu
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5993 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.