CARNEO Phoenix HR+/Silver/Elegant Band/Silver
98,68 €
95,23 €
79,36 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
CARNEO Phoenix HR+ Fitness Hodinky
Extrémne tenké, luxusné fitness hodinky CARNEO Phoenix HR+ v striebornej farbe s milánskym kovovým remienkom a nylonovým, pleteným, moderným remienkom.
Monitorujú vašu dennú aktivitu, úroveň stresu, a môžu sa spárovať s mobilným telefónom pre upozornenie na prichádzajúci hovor alebo textovú správu.
Dizajn a Komfort
Extrémne tenké telo z nerezovej ocele s jednoduchými krivkami. Výška bočného okraja je iba 4 mm a hmotnosť iba 35 g.
Strieborný milánsky, kovový remienok je možné vymeniť za rôznofarebný nylonový, náhradný remienok, ktorý je súčasťou balenia.
Funkcia
- Trvalé zobrazenie času vďaka funkcii Always on
- Automatické meranie srdcového tepu 24/7
- Meranie stresu
- 22 športových režimov
- Meranie krvného tlaku a okysličenie krvi
- Výdrž batérie až 3-5 dní na jedno nabitie
- Monitor kvality spánku
- Unikátna funkcia kardio indexu
- Vodotesnosť
22 Športových Režimov
22 športových režimov (beh, chôdza, jazda na bicykli, turistika, švihadlo, eliptický trenažér, spinningový bicykel, veslovací trenažér, joga, basketbal, volejbal, bridž, aerobik, kajak, jazda na kolieskových korčuliach, tenis, futbal, golf, stolný tenis , tanec, horolezectvo a ďalšie športy).
Zobrazuje aktuálnu tepovú frekvenciu, vzdialenosť, spálené kalórie, celkový čas aktivity, a trasu na mape vďaka GPS v telefóne.
Meranie Životných funkcií
Hodinky v pravidelných intervaloch merajú srdcový tep, krvný tlak a okysličenie krvi a namerané údaje ukladajú do aplikácie.
Monitorovanie srdcovej frekvencie po celý deň 24 hodín denne, 7 dní v týždni, a to aj mimo športovej aktivity.
Upozornenie: Všetky namerané údaje majú iba informatívny charakter a môžu sa líšiť od nameraných hodnôt profesionálnych zariadení, preto ich nemožno považovať za záväzné.
Personalizácia
Veľký výber moderných ciferníkov. Môžete si vytvoriť vlastný ciferník pomocou vlastnej fotografie.
Prečo si kúpiť fitness chytré hodinky CARNEO Phoenix HR+?
- Presné sledovanie vašich fyzických aktivít, počítanie spálených kalórií, počet ušlých krokov a mnoho ďalších parametrov.
- Automatické meranie srdcového tepu, krvného tlaku a okysličenia krvi 24/7.
- 22 športových režimov
- Automatické meranie záťaže v priebehu dňa.
- Sprievodca dychovými cvičeniami na zníženie stresu.
- Telo z nerezovej ocele je prakticky nezničiteľné
- Funkcia Always on na trvalé zobrazenie času po celý deň
- Ovládanie hudby + diaľkové ovládanie fotoaparátu v telefóne.
- Meranie krvného tlaku a "nasýtenia" krvi kyslíkom.
- Budík - (max. 3).
- 160 ciferníkov + vytvorenie vlastného ciferníka.
- Pripomenutie dodržiavania pitného režimu.
- Kontrola pohybu s upozornením na nečinnosť.
- Zobrazenie aktuálneho počasia s predpovedou na 3 dni.
- Funkcia telesnej batérie zobrazujúca stav energie vášho tela v priebehu dňa.
- Funkcia Cardio index vás informuje o aktuálnom stave, zdraví vášho srdca.
- V aplikácii je vždy k dispozícii náhľad vášho BMI, ktorý vás môže neustále motivovať k ďalším a ďalším aktivitám.
- Denné, týždenné, mesačné a ročné štatistiky všetkých nemeraných hodnôt s anonymným porovnaním od všetkých užívateľov vášho veku a pohlavia, pre ešte väčšiu motiváciu byť najlepší.
- Funkcia priateľov pre spoločné športovanie, porovnávanie, podporu a motiváciu.
- Sledujú aj spánok a prinášajú zaujímavú funkciu v podobe ID volajúceho.
- Všetky dôležité informácie sa zobrazujú na displeji AMOLED HD, ale aj na vašom smartfóne (hodinky sú kompatibilné so systémami Android a iOS).
- Displej je farebný a skvele čitateľný, navyše je zapustený do hodiniek, takže nikde otravne nevyčnieva.
- Displej sa rozsvieti jednoduchým otočením zápästia, takže čítanie času alebo prístup ku kľúčovým informáciám je možný tým najprirodzenejším spôsobom, rovnako ako pri pohľade na tradičné hodinky.
- Hodinky sú odolné proti prachu a vode, spĺňajú teda prísnu certifikáciu IP67.
- So smartfónom sa spárujú prostredníctvom energeticky úsporného rozhrania Bluetooth V5.0.
OBSAH BALENIA
- 1 * Chytré hodinky CARNEO Phoenix HR+
- 1 * Náhradný nylonový farebný remienok
- 1 * Nabíjací kábel
- 1 * Užívateľská príručka
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.