ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B450-PLUS II, AMD B450, 4xDDR4, 1xDP, 1xHDMI
100,94 €
98,26 €
81,88 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
ASUS MB Sc AM4 TUF GAMING B450-PLUS II
Všeobecný popis
ASUS TUF GAMING B450-PLUS II je herná základná doska formátu ATX s čipovou sadou AMD B450 pre procesory s päticou AM4.
Chladenie a konektivita
Doska ponúka komplexné chladenie pomocou VRM a PCH chladičov a podporuje Fan Xpert 4 core. Pre pripojenie ponúka USB 3.2 Gen 2 Type-A a Type-C.
Zvuk a osvetlenie
Realtek S1200A kodek poskytuje prvotriednu kvalitu zvuku a podporu AI Noise-Canceling Microphone. Doska tiež podporuje Aura Sync RGB osvetlenie.
Technické špecifikácie
Procesor
Doska podporuje procesory AMD AM4 Socket pre 3./2./1. generáciu AMD Ryzen.
Čipová sada
AMD B450
Pamäť
Podporuje 4 x DIMM, max. 128 GB, DDR4 4400(OC)/3533(OC)/3466(OC)/3200(OC)/3000(OC)/2800(OC)/2666/2400/2133 MHz.
Grafika
Podpora integrovanej grafiky u procesorov AMD Ryzen s Radeon Vega Graphics. Ponúka 1 x DisplayPort 1.2 a 1 x HDMI 2.0b.
Multi-GPU podpora
Podpora technológie AMD CrossFireX.
Rozširujúce sloty
- 1 x PCIe 3.0/2.0 x16 (x16 režim)
- 1 x PCIe 2.0 x16 (max v x4 režime)
- 3 x PCIe 2.0 x1
Úložisko
- 1 x M.2 Socket 3, s M kľúčom, typ 2242/2260/2280/22110
- 6 x SATA 6Gb/s portov
Sieť
Realtek L8200A TUF LANGuard
Zvuk
Realtek ALC S1200A 8-kanálový High Definition Audio CODEC
USB porty
- 8 x USB portov na zadnej strane
- 6 x USB portov na prednej strane
Zvláštne funkcie
ASUS TUF PROTECTION, Aura RGB Strip Headers, ASUS Exclusive Features, ASUS Quiet Thermal Solution, ASUS EZ DIY, ASUS Q-Design, Armoury Crate
Softvérové funkcie
ASUS Exclusive Software, Armoury Crate, AI Suite 3, TUF GAMING CPU-Z, ASUS Turbo LAN, DTS Custom for GAMING Headsets, UEFI BIOS
Zvláštne funkcie ASUS
ASUS TUF PROTECTION, ASUS Q-Dizajn, ASUS Thermal Solution, ASUS EZ DIY, AURA Sync
Vstupy a výstupy na zadnej strane
- 1 x DisplayPort
- 1 x HDMI
- 1 x LAN (RJ45) port
- 2 x USB 3.2 Gen 2
- 4 x USB 3.2 Gen 1 Type-A
- 2 x USB 2.0
- 5 x Audio jackov
- 1 x BIOS FlashBack™ Button
Príslušenstvo
Užívateľský manuál, I/O Shield, 2 x SATA 6Gb/s káble, 1 x M.2 skrutkový balíček, 1 x podporujúci DVD, 1 x TUF GAMING nálepka, 1 x TUF certifikačná karta
BIOS
256 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS
Správa
WOL by PME, PXE
Operačný systém
Windows 10 64-bit, Windows 7 64-bit
Formát
ATX Form Factor 12.0 in x 9.6 in (30.5 cm x 24.4 cm)
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.