Ajax StarterKit Plus white (13540)
619,86 €
481,66 €
401,38 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Ajax StarterKit Plus: Kompletný zabezpečovací systém
Ajax StarterKit Plus je jadro vášho bezpečnostného systému. Spoľahlivo vás ochráni pred vlámaním, požiarom alebo zaplavením.
Profesionálna ochrana života a majetku
Unikátny nadčasový dizajn a maximálna užívateľská prívetivosť. Ajax je priamou konkurenciou systémom Jablotron alebo Paradox.
Ajax Hub Plus: Chrbtica systému
Vylepšená verzia centrálneho ovládacieho panelu. Komunikuje s ostatnými komponentmi vášho systému pomocou protokolu Jaweller.
Bezpečnosť na prvom mieste
Všetky komponenty majú 2.stupeň zabezpečenia podľa STN EN 50131. To zaručuje vyššiu úroveň zabezpečenia.
Múdra aplikácia Ajax
Pre maximálne pohodlie je vyvinutá múdra aplikácia Ajax. Dostupná ako pre Android, tak aj pre iOS a je plne v slovenskom jazyku.
Ajax StarterKit Plus obsahuje:
- 1x Ajax Hub Plus
- 1x Ajax SpaceControl
- 1x Ajax DoorProtect
- 1x Ajax MotionProtect
Jeweller: Žiadne drôty, žiadne starosti
Komunikačný protokol Jeweller umožňuje spojenie komponentov s Ajax Hub Plus na vzdialenosť až 2 000 m.
Výdrž batérií až 7 rokov
Zariadenia regulujú výkon rádiového signálu, čím predlžujú výdrž batérií.
Ajax Cloud: Digitálny ekosystém
Rozširuje schopnosti všetkých zariadení Ajax. Všetky výpočtové operácie a procesy sú rýchlo a presne spracované.
Rýchly prenos poplachovej správy
Prenos poplachovej správy z Ajax Hub Plus na server ak užívateľovi zaberie len pár milisekúnd.
SmartBracket: Rýchla a profesionálna inštalácia
Vďaka unikátnemu držiaku SmartBracket je inštalácia komponentov Ajax maximálne jednoduchá a rýchla.
Múdra aplikácia Ajax
Umožňuje rýchle a intuitívne ovládanie a konfiguráciu systému cez deň aj v noci.
Stiahnite si múdru aplikáciu Ajax
Múdra aplikácia Ajax je v priebehu niekoľkých okamihov pripravená na použitie po stiahnutí a inštalácii.
Funkcia chytré aplikácie Ajax
- Ovládanie stavu systému
- Okamžité notifikácie
- Videoverifikácia IP kamerami
- Vzdialené testovanie a konfigurácia
- Detailné informácie o stave systému
- Pravidelné aktualizácie zadarmo
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.