SRV 9550BK robotický vysávač SENCOR
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
SENCOR SRV 9550BK Robotický Vysávač
SENCOR SRV 9550BK je vybavený systémom cyklónovej filtrácie SUPER CYCLONE s podtlakom 8 000 Pa pre maximálnu účinnosť.
Presná laserová navigácia
Robotický vysávač SENCOR SRV 9550BK je vybavený presnou laserovou navigáciou LIDAR pre dokonalé upratovanie.
Prémiová batéria
6 400 mAh silná Li-Ion batéria LG umožňuje až 200 minút upratovania na jedno nabitie.
Účinné mopovanie
SENCOR SRV 9550BK ponúka účinné aktívne mopovanie počas vysávania pre dokonalú čistotu.
Mapovanie viacerých podlaží
Robotický vysávač SENCOR SRV 9550BK dokáže mapovať až 5 rôznych podlaží vďaka funkcii multi-mapping.
Nastavenie pre každú miestnosť
Vďaka funkcii multi-room môžete nastaviť optimálne upratovanie pre každú miestnosť zvlášť.
Štyri upratovacie režimy
SENCOR SRV 9550BK ponúka štyri upratovacie režimy pre rôzne potreby.
Wifi 2,4 GHz / 5 GHz
Robotický vysávač SENCOR SRV 9550BK je vybavený Wifi 2,4 GHz / 5 GHz pre jednoduché ovládanie.
Účinnosť na všetkých povrchoch
SENCOR SRV 9550BK je ideálny na čistenie kobercov, plávajúcich podláh, parkiet, linolea, dlažby atď.
Infračervené senzory
Infračervené predné senzory chránia robotický vysávač SENCOR SRV 9550BK proti nárazu a pádu zo schodov.
BLDC motor
65 W BLDC motor zaručuje vysoký výkon, tichý chod a dlhú prevádzkovú životnosť.
SENCOR NAV. 18.0
SENCOR NAV. 18.0 je navádzací systém pre dokonalú orientáciu v priestore.
Funkcia "MOP"
SENCOR SRV 9550BK ponúka možnosť mokrého stierania súčasne s vysávaním pre dokonalú čistotu.
Systém vysávača s tromi rotačnými kefami
SENCOR SRV 9550BK je vybavený systémom vysávača s tromi rotačnými kefami pre dokonalé čistenie.
Široká škála senzorov
SENCOR SRV 9550BK je vybavený širokou škálou senzorov pre dokonalú orientáciu a bezpečnosť.
Dve nádoby na prach
SENCOR SRV 9550BK je vybavený dvoma nádobami na prach na suché vysávanie a na mopovanie.
Bohaté funkcie aplikácie
SENCOR SRV 9550BK ponúka bohaté funkcie aplikácie pre ľahké a pohodlné ovládanie.
Prevádzková doba
SENCOR SRV 9550BK ponúka prevádzkovú dobu až 200 minút na jedno nabitie batérie.
Ovládanie cez ALEXA / GOOGLE HOME
SENCOR SRV 9550BK môžete ovládať cez ALEXA/GOOGLE HOME pre maximálne pohodlie.
Nabíjacia základňa a batéria
Nabíjacia základňa a 6 400 mAh, Li-ion batérie sú súčasťou balenia.
Prekonávanie prekážok
SENCOR SRV 9550BK môže prechádzať dverné prahy až do výšky 1,8 cm.
Hlučnosť
Hlučnosť SENCOR SRV 9550BK je ...
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.