Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Pink
125,66 €
109,78 €
91,48 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Pink
Chytré hodinky s dlhou výdržou batérie a veľkým IPS displejom.
Neustály kontakt a bezpečie
GPS sledovanie a funkcie geofencie pre bezpečie vášho dieťaťa.
Možnosť volania a prijímania hovorov vďaka 4G LTE.
Odolná a vysokokapacitná batéria
Podpora WhatsApp a výdrž batérie 900 mAh pre dlhú dobu nosenia.
Prehľadný displej a pohodlné používanie
1,85-palcový HD IPS displej pre dokonale ostrý a jasný obraz.
Biometrické merania
Monitor srdcového tepu, pulzný oxymeter, monitor krvného tlaku a teplomer.
Mnoho ďalších atraktívnych funkcií
FACE UNLOCK pre odomknutie obrazovky tvárou.
Android pre rozšírené funkcie.
Krokomer a funkcia rozvrhu pre organizáciu školských úloh.
Vstavaná matematická hra, diktafón a kamera.
Technické špecifikácie
Vodotesnosť IP67
Dotykový a podsvietený displej
GPS, Wi-Fi, Bluetooth
Videohovor
Vstavaný modul 4G
Slot pre kartu SIM
Vstavaný systém Android
Kompatibilita so systémom Android a iOS
Kompatibilita s aplikáciou GPS
Zvukové oznámenia
Oznámenie o prichádzajúcich SMS správach a volaní
Prijímanie, odmietanie a uskutočňovanie hovorov
Odosielanie SMS
Panel na vytáčanie
Odosielanie hlasových poznámok
Tlačidlo SOS
GEO plot
Vzdialené hlasové monitorovanie
Funkcia vyhľadania hodiniek
Alarm slabé batérie
Vstavaná kamera
Nahrávanie videa
Monitor srdcového tepu
Monitor krvného tlaku
Pulzný oxymeter
Vstavaný teplomer
Krokomer
Monitor spánku
Školský rozvrh
História trasy
Fotoalbum
Prehrávač hudby
Diktafón
Stopky
Budík
Kalendár
Kalkulačka
Matematická hra
Viac ciferníkov hodiniek
Gumový remienok
Náhradný remienok
Špeciálna aplikácia: Garett Tracker
Typ obrazovky: IPS
Veľkosť obrazovky: 1,85"
Rozlíšenie obrazovky: 240 x 280 px
Procesor: SL 8521E
Snímač pohybu
Pamäť RAM: 512 MB
Vstavaná pamäť: 4 GB
Podporované frekvencie GSM: 850/900/1800/1900 Mhz
Podporované štandardy GSM: 2G/3G/4G LTE
Presnosť GPS: 5 - 15 m
Citlivosť GPS: - 159 dBm
Štandard karty SIM: Nano SIM
Fotoaparát
Kompatibilný s: Android 4.0 (a novší) iOS 9.0 (a novší)
Typ batérie: Lítium-polymérová
Kapacita batérie: 900 mAh
Doba nabíjania: Približne 2 hodiny
Jazyk menu: slovenčina, poľština, angličtina, maďarčina, slovenčina, litovčina, lotyština, estónčina, nemčina, taliančina, holandčina, fínčina
Veľkosť puzdra: 55,5 x 43 x 16,5 mm
Dĺžka remienka: Približne 21,5 cm
Šírka remienka: 20 mm
Hmotnosť: 58 g
Sada obsahuje: Smartwatch Garett, kábel USB (nabíjačka nie je súčasťou balenia), návod na použitie, záručný list
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.