CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pre seniorov

ilustračné foto

CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pre seniorov
CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pre seniorov
CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pre seniorov
Obj. číslo
31886092
OEM
8588009299141
Výrobca
CARNEO
Vernostné body: 5
0 hodnotenie
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

101,50 €

84,58 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 101,44 €
Skladom 2 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

101,50 €

84,58 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

CARNEO SeniorSafe+ 4G - GPS hodinky pre seniorov

Bezpečnosť a ochrana vašich seniorov

Hodinky CARNEO SeniorSafe+ 4G sú určené pre seniorov a osoby potrebujúce monitorovanie.

Poskytujú prehľad o aktuálnej polohe a zdravotnom stave.

Úžasné funkcie pre vaše pohodlie

  • Obojsmerná komunikácia
  • Sledovanie aktuálnej polohy aj história pohybu
  • Výdrž až 3 dni na jedno nabitie pri 100% signále GSM
  • Online videohovor s blízkou osobou
  • Detekcia pádu s možnosťou odoslania správy a uskutočnenia hovoru
  • Pohodlné ovládanie prostredníctvom aplikácie pre chytré telefóny
  • Príjem a odosielanie hlasových správ
  • Vibračné, tiché alebo hlasné zvonenie
  • Vodotesný
  • GPS lokátor
  • SIM karta
  • Tlačidlo SOS

GPS lokalizácia a GEO plot

Sledovanie vášho blízkeho pomocou mobilnej aplikácie je jednoduché a efektívne.

Aplikácia umožňuje zobraziť aktuálnu polohu aj históriu pohybu k zvolenému dátumu.

GEO plot umožňuje nastaviť bezpečné miesta pre vašu blízku osobu.

Pri opustení bezpečnej zóny dostanete upozornenie.

Zabezpečenie dát

Zabezpečenie dát používaných na komunikáciu medzi hodinkami CARNEO SeniorSafe+ 4G a aplikáciou CARNEO GUARD je na špičkovej úrovni.

Vaše informácie a dáta sú v bezpečí.

Prečo si kúpiť hodinky CARNEO SeniorSafe+ 4G?

  • Integrovaná kamera
  • Detekcia pádu s možnosťou odoslať správu a vykonať hovor
  • Manuálne meranie srdcového tepu
  • Automatické meranie telesnej teploty
  • Pohodlné ovládanie prostredníctvom aplikácie v smartfóne
  • Možnosť obojsmernej komunikácie
  • GPS lokalizácia s prenosom až do 5 metrov
  • Aplikácia "CARNEO Guard" pre systémy Android a iOS
  • SOS tlačidlo s možnosťou kontaktovať až 3 telefónne čísla
  • Telefónny zoznam - až 10 kontaktov
  • Možnosť odosielania hlasových a textových správ prostredníctvom chatu na hodinky
  • Vodotesnosť: IP67
  • Hodinky je možné dobíjať pomocou nabíjacieho kolíka, ktorý je súčasťou balenia

Výdrž batérie

Hodinky sú vybavené 700mAh batériou Li-Po a čipom s veľmi nízkou spotrebou energie.

V pohotovostnom režime dosahuje výdrž batérie až 96 hodín.

O stave vybitia batérie budete včas informovaní prostredníctvom push notifikácie v mobilnej aplikácii alebo SMS.

Obsah balenia

  • Hodinky Carneo SeniorSafe+ 4G
  • Nabíjací kábel
  • Návod na použitie

Parametre

Konektivita
Typ displeja
Zariadenie
Funkcia
Určenie
Zobrazenie času
Typ Batérie
Bezpečnostné funkcie
Hodinkové funkcie
Inteligentné funkcie
Jazyk rozhrania
Kompatibilný OS
Materiál púzdra
Materiál remienka
Notifikácie a správy
Sledovanie polohy a trasy
Súčasť balenia
Telefonovanie
Tvar ciferníka
Vymeniteľný remienok
Spôsob ovládania
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5915 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.