Viking solárna HD kamera HDs02 4G
240,64 €
174,36 €
145,30 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Viking HDs02 4G: Solárna HD kamera pre zabezpečenie
Kód produktu: 8595656507116
Nezávislá na elektrickej sieti
Solárna HD kamera Viking HDs02 4G je ideálna na zabezpečenie priestorov bez prístupu k elektrickej sieti. Vďaka trom solárnym panelom je kamera plne nezávislá na elektrickej sieti.
4G pripojenie a Full HD rozlíšenie
Pripojenie kamery je zaistené 4G modemom. Ponúka vysoké rozlíšenie Full HD 1080P (1920x1080 pixel), ktoré poskytuje verný obraz.
Ukladanie záznamu a online sledovanie
Nahrané video sa kóduje do formátu H.265 a H.264+. Video môžete buď ukladať na TF kartu, cloud, alebo pomocou aplikácie sledovať on-line.
Dlhá výdrž a šetrnosť k energii
Vďaka svojej integrovanej batérii (30 000mAh) a funkcii automatického uspania šetrí spotrebu energie a vydrží zhotovovať záznam aj v čase, keď nie je slnečný deň.
Motorizovaný pohon a vzdialený prístup
Vďaka motorizovanému pohonu je možné kamerou otáčať až 350 ° horizontálne a 90 ° vertikálne. Aplikácia UBox umožní pohodlný vzdialený prístup a ovládanie kamery.
Nočné videnie a obojsmerný prenos zvuku
Kamera je vybavená IR nočným videním a LED diódami s dosahom 30m pre lepšiu viditeľnosť v noci. Ďalej je vybavená mikrofónom aj reproduktorom pre obojsmerný prenos zvuku.
Ochrana IP66
Ochrana IP66 zaručí bezpečné používanie kamery aj v daždi (platí iba v prípade, že sú všetky vstupné aj výstupné konektory zakryté napr. silikónovým ochranným krytom).
Technické špecifikácie:
- Typ senzora: 2.0MP 1/2.7" CMOS
- SIM karta: Nano SIM
- Rozlíšenie záznamu: 1920*1080
- Kapacita batérie: 30000mAh
- Výkon solárneho panelu: 22W
- Nočný mód: ÁNO
- Podpora TF karty: ÁNO(16GB-128GB)
- Pracovná teplota: -10 ~ 60 ° C
- Spotreba v pohotovostnom režime: 0,05W
- Ochrana: IP66
- Rozmery: 235*240*115mm
- Hmotnosť: 2Kg
- Uhol záberu: 350°/90°
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.