Viking power banka PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, čierna
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Viking Power Banka PN-961
Kapacita: 10000mAh
Farba: Čierna
Popis produktu
Spoľahlivá a variabilná power banka Viking PN-961 je svetovou špičkou medzi záložnými zdrojmi.
Jej reálna kapacita 10000mAh je ideálny kompromis medzi počtom nabíjania, hmotnosťou a každodenným nosením.
Dostatočná pre pohotovostné nabíjanie všetkých vašich zariadení, ako sú mob. telefóny, tablety, čítačky kníh, GPS, svietidlá, foťáky, kamery a mnoho ďalších zariadení.
Výstupné USB porty
2 výstupné USB porty Vám zaistia pripojenie až 2 rôznych zariadení súčasne!
Jedno z výstupných USB podporuje aj rýchlonabíjanie triedy QUALCOM QC3.0 max 12V (18W)!
Vstupné konektory
3 vstupné konektory Vám zaistia nabíjanie powerbanky akýmkoľvek káblom, ktorý máte pri sebe.
Powerbanka podporuje vlastné nabíjanie cez USB-C, Apple Lightning a micro USB. Konektor micro USB podporuje rýchlonabíjanie powerbanky až max 12V.
Dokonalá ochrana
Špičková elektronika dodávaná japonskou spoločnosťou, Vám zaistí všetku ochranu, ako vašej elektroniky, tak powerbanky samotnej.
Všetko čo potrebujete
Moderná, Li-polymérová batéria garantuje nabíjanie a vybíjanie powerbanky bez akéhokoľvek pamäťového efektu as celkovou váhou iba 220g na kapacitu 10000mAh!
Powerbanka VIKING PN-961 QC3.0 10000mAh je kompatibilná pre nabíjanie s 99% drobnej elektroniky na našom trhu, vrátane tých s nabíjacou koncovkou USB-C a Apple Lightning.
Prednosti powerbanky VIKING PN-961 QC3.0 10000mAh
- Vstup aj výstup až max. 12V (18W)
- Podpora rýchlonabíjania QUALCOM QC3.0
- Reálna kapacita 10000mAh / 3.7V / 37Wh
- Japonská vysoko efektívna technológia IC pre posilňovanie výdrže a ochranu akumulátora
- LCD displej indikuje nabíjanie / vybíjanie stav a zvyškovú kapacitu, vrátane identifikácie QC nabíjania.
- Vstavaný inteligentný elektronický čip (MCU) automaticky zisťuje potrebné napätie a prúd z nabíjaných digitálnych produktov av reálnom čase optimalizuje svoje výstupné napätie a prúd, aby bolo dosiahnuté čo najefektívnejšie nabíjanie a súčasne nebola extrémne zaťažovaná batéria nabíjaného zariadenia.
- Obsahuje ochranné elektronické prvky, aby sa zabránilo prebitiu, vybitiu, skratu, nabíjaného zariadenia a powerbanky samotnej.
Základná špecifikácia:
- Značka: VIKING
- Model: PN-961 QC3.0 10000mAh
- Kapacita: 3.7 / 10000mAh / 37Wh
- Batéria: Li-pol
- Rozmer: 145.5*72.8*14.3mm
- Hmotnosť: 220g
- Výstupný USB 1 QC3.0: 4.6V-12V 3A-1.5A(Auto-detekcia) 18W
- Výstupný USB 2: 5V 2.4A
- Vstupné micro USB: 5V 2.4A / 9V 2.4A / 12V 1.5A
- Vstupné USB-C: 5V 3A
- Vstupné Apple Lightning: 5V 3A
- Min. počet nabití: 500
- Nabíjacia doba: s podporou QC3.0 cca 2hod.
- Príslušenstvo: návod v ČJ, powerbanka
- Certifikácia: CE, FC, Rohs
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.