tomtoc Messenger – 13" MacBook Pro / Air (2016+), sivá
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
tomtoc Messenger – 13" MacBook Pro / Air (2016+), sivá
Štýlová taška tomtoc určená pre 13 "MacBook Pro / Air (2016 +) a ďalšie 13" notebooky vám nesmie chýbať. Klasický strih s nápaditými prvkami a funkčný dizajn dokonale doplnia váš formálny aj neformálny štýl a ochránia vložené zariadenie.
Notebook pred poškriabaním veľmi dôkladne chráni 360 ° vnútorná výstelka z mikroplyšu. Ochranu zariadenia na vyťažených rohoch zaistí patentovaný systém výstuží, ktoré pohltia energiu nárazu. O bezpečné uloženie notebooku sa postarajú samoistiace kvalitné zipsy.
Vďaka premyslenej vnútornej organizácii a veľkým vreckám budete mať všetko príslušenstvo vždy po ruke. Preprava veľkého notebooku už nikdy nebude problém aj vďaka mäkkému ramennému popruhu a zaťažiteľnému madlu.
• Taška na 13" notebook s ramenným popruhom
• Dvojitá vnútorná ochrana
• Bočný vstup
• Samoistiace zipsy
• Zaťažiteľné madlo z umelej kože
• Max. veľkosť zariadenia: 30,5 x 21 x 1,5 cm
Notebook zostane ako nový
360 ° vnútorná ochrana zahŕňa bohatú výstelku z mikroplyšu, ktorá na všetkých miestach kryje aj zips tak, aby nedošlo k poškriabaniu šasi. Špeciálne navrhnutá rukoväť je vám k dispozícii, keď potrebujete tašku pohodlne preniesť, v opačnom prípade kopíruje čisté dizajnové linky.
Vnútorné výstuhy ochránia rohy notebooku
Zosilnené hrany a vystužené rohy sú súčasťou 360 ° ochrany vášho zariadenia. Plastové chrániče sú umiestnené na rohoch, ktoré sú pri pádoch vystavené najväčším nárazom. Notebook tak zostane v bezpečí, aj keď vám taška omylom vypadne z ruky.
Bezpečnejšie a pohodlnejšie používanie
Samosvorné zipsy sú upravené tak, aby sa pri zapnutí zároveň "uzamkli" a zabránili samovoľnému otvoreniu tašky. Notebook je chránený pred nechceným vypadnutím a vy môžete využiť bezpečný bočný vstup, kam sa zariadenie ľahšie vkladá. Dizajn tohotocu si tým pádom vystačí s jediným priestranným uchom, ktoré sa ľahko používa a samo sa vtiahne, keď ho nepotrebujete.
Polstrovaný ramenný popruh
Ramenná podložka z mäkkého materiálu a plne nastaviteľný odnímateľný popruh vám poskytnú pohodlie aj pri nosení ťažkých zariadení. Rukoväť z kvalitnej umelej kože ľahko uchopíte, pretože je vďaka funkcii samostatného zatiahnutia dostatočne veľká. Notebook tak bezpečne prenesiete v ruke aj na ramene.
Usporiadajte si svoj digitálny život
Dve zabezpečené vonkajšie vrecká ľahko pojmú všetko príslušenstvo a zároveň ich oddelia od notebooku. Do tašky sa zmestí nabíjačka, adaptér, myš, káble, ale aj predmety každodennej potreby, ako sú telefón, peňaženka, karty a písacie potreby. Vďaka premyslenej vnútornej organizácii vreciek budete mať všetko po ruke.
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.