Thrustmaster Volant Ferrari F1 Add-On pre T300/T500/TX Ferrari 458 Italia (4160571)
Doprava od 2,50 €
na výdajné miesta
Doručenie do 48 hodín
Sme naozaj rýchli
U nás máte čas
Tovar môžete vrátiť do 30 dní
Odmeníme Vás
Za každý nákup získate vernostné body
Parametre
- Typ príslušenstva: Volanty
- Pre zariadenia: Microsoft Xbox 360, PC
- Výrobca: Thrustmaster
-
Vernostné body: 9
Popis a parametre
Ferrari 458 Italia
Set volantu a pedálov bol vyrobený ako verná replika riadenia, ktoré nájdete vo vozidle Ferrari 458 Italia a môžete tak prežívať jazdu, ako by ste vo vozidle sedeli. Pretekajte napríklad v hre Forza Motorsport 4 s maximálnou realistickosťou.
Doľava, doprava
Pre tú najlepšiu kontrolu nad vozidlom je volant pogumovaný, aby pod rukami nepreklzával, a vy ste tak s najväčšou ľahkosťou prešli každú zákrutu. Ešte väčšia realistickosť volantu dodáva možnosť otočenia až o 270 ° a veľký priemer 28 cm.
Brzda, plyn
Čo by to bolo za volant, keby nemal aj pedále? Tie sú pri tomto sete obzvlášť vydarené. Sú vyrobené pod presným uhlom, ako nájdete vo vozidle Ferrari 458 Italia. Navyše má brzdový pedál magnetický odpor pre ešte lepší zážitok.
Radenie a ovládanie
Sekvenčná prevodovka umiestnená na volante je vyrobená z kovu a navrhnutá presne podľa Ferrari GT štýlu. Ovládanie ďalej zabezpečuje 8 tlačidiel a osemsmerný D-pad s nápisom ENGINE START.
Manettino
Meňte nastavenia hry priamo pri závode. Pomocou multifunkčného rozhrania Manettino môžete napríklad zmeniť kameru pohľadu pri pretekaní. Prepínač sa po zmene nastavenia vždy vráti do pôvodnej polohy.
Stabilné uchytenie
Volant Thrustmaster Ferrari 458 Italia uchytíte bezproblémovo k akémukoľvek stolu. Pevné uchytenie zaistí ďalšie zlepšenie zážitku z jazdy.
Kompatibilný s XBOX 360 a PC
Pretekajte na svojej hernej konzole XBOX360 ako nikdy predtým. Volant je kompatibilný so všetkými XBOX360 hrami a môžete ho pripojiť aj k vášmu počítaču cez USB 2.0 port. Pre používateľov Microsoft Windows Vista a 7 zariadenie funguje hneď po pripojení, používateľov systému Microsoft Windows XP si musia stiahnuť patričné ovládače.
Recenzie obchodu TonerPartner.sk
Rýchle dodanie, výmena tovaru bez problémov.
dosť drahý toner
Rýchlosť a serióznosť
Klady: Som spokojná. Tovar doručený rýchlo a v poriadku.
Seriózne jednanie, rýchle vybavenie objednávky, kiež by to bolo takto všade
Celkom rychly
Klady: Super
Klady: Spoľahlivý a rychly
Bezpečný
Zápory: Nie je
Nie je
Mali to , co som potrebovala a mala som z obchodu velmi dobry dojem.
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Nenašli ste odpoved?
Napíšte nám
Ak máte otázku k tomuto produktu a nenašli ste potrebné informácie, napíšte nám. Poradíme vám.

Klady: Ok.