SWS 9700 METEOSTANICA PRE SENCOR
158,03 €
103,60 €
86,33 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
SWS 9700 METEOSTANICA PRE SENCOR
Profesionálna meteorologická stanica s bezdrôtovým snímačom 5v1. Displej s 256 premenlivými farbami a uhlopriečkou 5,8" (14,7 cm).
Vlastnosti displeja
- 3 režimy premenlivých farieb s pozadím TRUE BLACK
- SLUČKA: Zapnutá/vypnutá automatická slučka s 256 farbami
- DÚHA: 8 farieb dúhy
- VONKAJŠIA TEPLOTA: 17 premenlivých farieb podľa vonkajšej teploty
Funkcia stanice
- Predpoveď na 12 ~ 24 hodín založená na zmene tlaku a teploty vzduchu
- Ikona predpovede počasia (slnečno, mierne oblačno, oblačno, dážď, búrka, sneh)
- Barometrický tlak v relatívnych a absolútnych hodnotách
- Index počasia pre vnútorný rosný bod, vonkajší chlad vetra a index teploty
História dát a nastavenie výstrah
- Max./min. záznamy v pamäti s pečiatkou čas-dátum
- Hodinový záznam za uplynulých 24 hodín
- Nastavenie výstrahy vysoká/nízka (vnútorná/vonkajšia teplota a vlhkosť, rýchlosť vetra a dažďovej zrážky)
- Blikanie oranžového LED indikátora pre varovanie výstrahy Vysoká/Nízka
- Výstraha pred poľadovicou a úroveň komfortu
Meranie a záznamy
- Zobrazenie stĺpcového grafu histórie pre dažďové zrážky (uplynulých 5 dní) alebo zmeny tlaku (-1, -3, -6, -12, -24 hodín)
- Poryv vetra alebo priemerná rýchlosť vetra (v mph, m/s, km/h, uzloch) vrátane smeru vetra na displeji s 16 rozlíšením hodnôt
- Meranie dažďových zrážok pomocou denného, týždenného, mesačného množstva dažďa (mm/in)
Hodiny a dátum
- Rádiom riadené hodiny a dátum pomocou signálu DCF77, s aktualizáciou letného času (DST) (možnosť ručného nastavenia)
- Dátum a deň v týždni (deň v týždni v 5 jazykoch: EN/IT/ES/DE/FR)
- Funkcia alarmu s funkciou pred-alarmu pre nízku teplotu
Umiestnenie a napájanie
- 3 úrovne jasu displeja: Vysoká/Nízka/Vypnuté
- Umiestnenie na stôl alebo na stenu
- Napájací adaptér hlavnej jednotky: AC 4,5 V/300 mA (súčasť príslušenstva), Spotreba: 1,4 W
- Záložná batéria hlavnej jednotky: 1 x CR-2032 3 V (súčasť príslušenstva)
- Batérie pre napájanie snímača: 3 x 1,5 V veľkosti AA (batérie nie sú súčasťou príslušenstva - odporúčame Lítiové batérie)
Technické špecifikácie
- Rozmery hlavnej jednotky: (š/v/h) 136 x 168 x 24,5 mm
- Rozmery bezdrôtového snímača 5v1: (š/v/h) 343,5 x 393,5 x 136 mm
- Hmotnosť hlavnej jednotky: 370 g (vrátane batérie, bez adaptéra)
- Hmotnosť bezdrôtového snímača 5v1: 734 g (vrátane batérií)
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.