SOC 1100SL zubná kefka SENCOR

- 37%
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR
SOC 1100SL zubná kefka SENCOR

Obj. číslo

741006637

Farba
SIVÁ
Napájanie
BATÉRIA
Značka
SENCOR
Časovač
Áno
Počet rýchlostí
10
Ústna sprcha
Nie
Špeciálne nadstavce
Nie

Zobraziť všetko

Hodnotenie

12345
Skladom 10 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

53,40 €

33,46 €

27,88 € bez DPH

Doprava od 2,50 €

na výdajné miesta

Doručenie do 48 hodín

Sme naozaj rýchli

U nás máte čas

Tovar môžete vrátiť do 30 dní

Odmeníme Vás

Za každý nákup získate vernostné body

Parametre

  • Farba: SIVÁ
  • Napájanie: BATÉRIA
  • Značka: SENCOR
  • Časovač: Áno
  • Počet rýchlostí: 10
  • Ústna sprcha: Nie
  • Špeciálne nadstavce: Nie
  • Počet funkcií: 1
  • Úložný priestor: Nie
  • Vernostné body: 1
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Možnosť nastavenia až 10 režimov rýchlostí a tvrdosti
Rýchlosť sterov je až 41 000 za minútu
Dokáže odstrániť niekoľko násobne lepšie povlak ako pri bežnom čistení
Stará sa o zdravie vašich ďasien špeciálne nastaveným kmitaním
Chytrý časovač vám rozdelí čistenie na 4 bloky pre najlepšie čistenie vďaka technológii Quadpacer
LED ukazovateľ stavu batérie
Ergonomicky tvarovaná rukoväť zaručuje príjemnú manipuláciu
Extrémne nízka spotreba
IPX7 stupeň vodotesnej ochrany (ochrana proti ponoreniu do vody)
Výdrž batérie až 45 dní pri každodennom čistení
Výmenné kefkové hlavice
Magnetické technológie odhlučnenia zaisťuje tichý chod Celosvetová kompatibilita 100-240 V zaručuje možnosť nabitia kdekoľvek na svete
Obsah balenia: 1 Telo kefky, 2 Základné hlavy, 1 Nabíjacia stanica so stojanom v jednom, 1 Prenosné puzdro
Puzdro: Pojme 1 Telo kefky, 2 Čistiace hlavy alebo 1 Čistiacu hlavu a 1 Zubnú pastu

Recenzie obchodu TonerPartner.sk

Overený zákazník (9. 12. 2022) 12345

Výhodou je rýchle dodanie do 24 hodín, vysoká kvalita, výdrž tonerov a optických jednotiek. Ďalšou výhodou je prijateľná cena. Nevýhodu obchod nemá.

Overený zákazník (8. 12. 2022) 12345

Klady: prehľadné triedenie , rýchle dodanie

odporúčam vzhľadom na dobrí ceny a prehľadnosť podľa druhu požiadavky

Overený zákazník (8. 12. 2022) 12345

Klady: Mohla som zopakovať objednávku.

Overený zákazník (8. 12. 2022) 12345

Veľmi rýchle a bezproblémové objednanie a tiež doručenie

Overený zákazník (8. 12. 2022) 12345

maximálna spokojnosť

Overený zákazník (8. 12. 2022) 12345

Klady: Od objednania tovaru, až po jeho doručenie všetko prebehlo hladko a korektne.

Overený zákazník (8. 12. 2022) 12345

Klady: Rýchlosť

Zápory: Žiadna

Overený zákazník (7. 12. 2022) 12345

Klady: Akoze, rychlost dodania neskutocna. Den po objednani uz som mal tonery doma
Tonery, co su OEMko Samsungu (predpokladam, ze bude kusok rozdiel vo farbe), ale cena super

Overený zákazník (7. 12. 2022) 12345

Rýchlosť doručenia objednaného tovaru.

Overený zákazník (7. 12. 2022) 12345

Klady: Pravidelne nakupujem sadu tonerov do tlačiarne Canon- nadmieru spokojna
Nízka cena
Rýchle dodanie

Zápory: Žiadne

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Nenašli ste odpoved?
Napíšte nám

Ak máte otázku k tomuto produktu a nenašli ste potrebné informácie, napíšte nám. Poradíme vám.

Potrebujete pomôcť? Pomôžeme Vám.
Nora Poradca pre výber
Chcem sa opýtať