SM-F936 Z Fold4 12/256GB Beige SAMSUNG
1 876,13 €
1 771,51 €
1 476,26 € bez DPH
Doprava od 2,50 €
na výdajné miesta
Doručenie do 48 hodín
Sme naozaj rýchli
U nás máte čas
Tovar môžete vrátiť do 30 dní
Odmeníme Vás
Za každý nákup získate vernostné body
Parametre
- Farba: Béžová
- Operačný systém: ANDROID 12.0
- Komunikácia: 5G / WIFI / BT / GPS / NFC
- Značka: SAMSUNG
- Slot na kartu: NIE
- Špec.vlastnosti: Čítačka odtlačkov prstov
-
Vernostné body: 88
Popis a parametre
Smartphone
Samsung Galaxy Z Fold4 12/256GB Beige
PN SM-F936BZEBEUE
Operačný systém Android 12.0 One UI Core 4.1
Procesor Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 (4nm)
8 jadier
RAM 12 GB
Úložisko 256 GB
Uhlopriečka 7,6" (19,304 cm)
Ohybný displej
Rozlíšenie QHD+ 2 176 × 1 812 Dynamic AMOLED 2X
Obnovovacia frekvencia (adaptívna) 120 Hz
Jemnosť displeja 374PPI
Podpora S Pen
Predný fotoaparát 10 + 4 MPx
Zadný fotoaparát 50 + 12 + 10 MPx
Stereo reproduktory
Dolby Atmos
Konektivita 5G (Nano SIM)
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax
Bluetooth
USB-C
NFC
Navigácia GPS / A-GPS / Glonass / Beidou / Galileo
Senzory Akcelerometer / Gyro senzor / Geomagnetický senzor / Hallov senzor / Svetelný senzor / Proximity sensor / Fingerprint Sensor
Vodeodolnosť IPX8
Bezdrôtový Samsung DeX
Kapacita INCELL BATTERY 4 400 mAh
Super rýchle nabíjanie (25W)
Bezdrôtové nabíjanie (15W)
Bezdrôtové zdieľanie energie
Rozmery (V׊×H) 155,1 × 130,1 × 6,3 mm
Hmotnosť 254 g
Farba Beige
Obsah balenia
Telefón
Dátový kábel
Ihla na vybratie SIM
Manuál
Recenzie obchodu TonerPartner.sk
Rýchle dodanie, výmena tovaru bez problémov.
dosť drahý toner
Rýchlosť a serióznosť
Klady: Som spokojná. Tovar doručený rýchlo a v poriadku.
Seriózne jednanie, rýchle vybavenie objednávky, kiež by to bolo takto všade
Celkom rychly
Klady: Super
Klady: Spoľahlivý a rychly
Bezpečný
Zápory: Nie je
Nie je
Mali to , co som potrebovala a mala som z obchodu velmi dobry dojem.
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Nenašli ste odpoved?
Napíšte nám
Ak máte otázku k tomuto produktu a nenašli ste potrebné informácie, napíšte nám. Poradíme vám.

Klady: Ok.