NTB HP VICTUS 15-fa1434nc, Core i5-13500H, 15.6" FHD IPS, 16GB DDR4, SSD 1TB, RTX 4060 8GB, Win11
1 256,11 €
1 230,23 €
1 000,19 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
NTB HP VICTUS 15-fa1434nc - herný notebook pre nekompromisný výkon

Procesor: Intel Core ™ i5-13500H (max. 4,7 GHz s technológiou Intel Turbo Boost, 18 MB medzipamäte L3, 12 jadier, 16 vlákien)
Čipová sada: Integrovaný systém na čipe Intel
Pamäť: 16GB pamäť DDR4-3200 MT/s (2× 8 GB)

Úložisko: 1TB SSD disk PCIe NVMe™
Displej: 39,6cm (15,6“) 144Hz IPS s rozlíšením FHD (1 920 x 1 080), 9ms dobou odozvy
Grafika: NVIDIA GeForce RTX™ 4060 (8 GB vyhradenej pamäte GDDR6)

Konektivita
Porty: 1x USB Type-A s prenosovou rýchlosťou signálu 5 Gb/s; 1x USB Type-A s prenosovou rýchlosťou signálu 5 Gb/s (HP Sleep and Charge); 1x USB Type-C s prenosovou rýchlosťou signálu 5 Gb/s (DisplayPort™ 1.4, HP Sleep and Charge); 1x HDMI 2.1; 1x RJ-45; 1x AC Smart Pin; 1x konektor pre slúchadlá/mikrofón
Bezdrôtové pripojenie: Bezdrôtová karta MediaTek Wi-Fi 6 MT7921 (2x2) a Bluetooth 5.3
Sieťové rozhranie: Integrovaná sieťová karta 10/100/1000 GbE LAN
Dizajn a rozmery
Farba: Performance Blue
Rozmery: 35,79 x 25,5 x 2,35 cm
Hmotnosť: 2,29 kg
Batérie a napájanie
Typ batérie: 4článková Li-ion polymérová (70 Wh)
Napájanie: 200W napájací adaptér Smart AC
Záruka a softvér
Záruka: 2-ročná (2/2/0) obmedzená záruka zahŕňa 2-ročnú záruku na diely a prácu.
Dodávaný softvér: 30-dňová skúšobná verzia softvéru McAfee Online Protection; 1-mesačná bezplatná skúšobná verzia služby Xbox Game Pass; ExpressVPN (bezplatná 30-dňová skúšobná verzia); LastPass Premium (bezplatná 30-dňová skúšobná verzia) 1-mesačná skúšobná verzia pre nových zákazníkov Microsoft 365
Mohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.