Nintendo herná konzola Game & Watch: The Legend of Zelda

(ilustračné foto)

- 6%
Nintendo herná konzola Game & Watch: The Legend of Zelda
Nintendo herná konzola Game & Watch: The Legend of Zelda
Nintendo herná konzola Game & Watch: The Legend of Zelda
Nintendo herná konzola Game & Watch: The Legend of Zelda
Nintendo herná konzola Game & Watch: The Legend of Zelda

Obj. číslo

3669498

OEM

NICH007

Typ konzoly
Nintendo Switch
Výrobca
Nintendo
Vernostné body
2

Hodnotenie

12345
Skladom 3 ks, v stredu u Vás

57,04 €

53,71 €

44,76 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 53,44 €

Doprava od 2,50 €

na výdajné miesta

Doručenie do 48 hodín

Sme naozaj rýchli

U nás máte čas

Tovar môžete vrátiť do 30 dní

Odmeníme Vás

Za každý nákup získate vernostné body

Parametre

  • Typ konzoly: Nintendo Switch
  • Výrobca: Nintendo
  • Vernostné body: 2
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Nintendo herná konzola Game & Watch: The Legend of Zelda
PN: NICH007

Platforma: Nintendo Switch
Uhlopriečka displeja: 2.36"
Hra v balení: The Legend of The Zelda, Zelda II: The Adventure of The Link, The Legend of The Zelda: Link's Awakening, Game & Watch Vermin

Fyzické charakteristiky a farebné prevedenie
Šírka výrobku: 16.0 cm
Výška výrobku: 2.3 cm
Hĺbka výrobku: 8.9 cm
Hmotnosť výrobku: 0.1 kg

Recenzie obchodu TonerPartner.sk

Overený zákazník (3. 6. 2023) 12345

Klady: Kvalita,cena rýchle dodanie.

Overený zákazník (3. 6. 2023) 12345

Klady: Široký sortiment originálnych aj náhradných náplní
Aj v prípade reklamácie vždy vyriešili problém k našej spokojnosti a v krátkom čase

Overený zákazník (3. 6. 2023) 12345

Kvalitná a rýchla dodávka tovaru

Overený zákazník (2. 6. 2023) 12345

Klady: rýchlosť dodania
skvelá komunikácia

Overený zákazník (2. 6. 2023) 12345

bola som spokojná s nákupom, dokonca bez problémov zobrali naspät zle objednaný tovar.

Overený zákazník (1. 6. 2023) 12345

Rýchle a bezproblémové dodanie objednaného tovaru. Úplná spokojnosť.

Overený zákazník (1. 6. 2023) 12345

S obchodom som veľmi spokojná, objednávam od nich tonery už 3 roky. Prvýkrát sa stalo, že toner nebol kompaktibilný s tlačiarňou. Po vzájomnej komunikácii mi bol ihneď odoslaný nový toner a po týždni vrátené peniaze. Slušné jednanie so zákazníkom a okamžité riešenie problému. Odporúčam.

Overený zákazník (1. 6. 2023) 12345

Dobra skúsenosť a komunikácia

Overený zákazník (31. 5. 2023) 12345

Klady: spoľahlivosť

Už viackrát som kupovala cez tento obchod. Vždy bolo všetko v poriadku.

Overený zákazník (31. 5. 2023) 12345

Klady: prehľadná ponuka
jednoduché objednávanie
spoľahlivé doručenie

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Nenašli ste odpoved?
Napíšte nám

Ak máte otázku k tomuto produktu a nenašli ste potrebné informácie, napíšte nám. Poradíme vám.

Potrebujete pomôcť? Pomôžeme Vám.
Nora Poradca pre výber
Chcem sa opýtať