Logitech HD Webcam C922 PRO

- 6%

ilustračné foto

Logitech HD Webcam C922 PRO
Logitech HD Webcam C922 PRO
Logitech HD Webcam C922 PRO
Logitech HD Webcam C922 PRO
Logitech HD Webcam C922 PRO
Obj. číslo
3288523
OEM
960-001088
Výrobca
Logitech
Vernostné body: 4
0 hodnotenie
Skladom 1 ks, 26.4.2024 u Vás

102,24 €

96,17 €

80,14 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 95,27 €
Skladom 1 ks, 26.4.2024 u Vás

96,17 €

102,24 €

80,14 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Logitech HD Webcam C922 PRO

EAN: 5099206066977

Popis

Vychutnajte si vysoké rozlíšenie s Logitech HD Webcam C922 PRO. Táto webkamera ponúka Full HD 1080p video, ktoré je rýchlejšie, hladšie a funguje na viacerých počítačoch.

Špecifikácia

  • Full HD 1080p video hovory (až 1920 x 1080 pixelov) s najnovšou verziou Skype pre Windows
  • 720p HD video hovory (až 1280 x 720 pixelov) so podporovanými klientmi
  • Full HD video záznam (až 1920 x 1080 pixelov) s odporúčaným systémom
  • Použitie Logitech Fluid Crystal™ Technology
  • H.264 video kompresie
  • Carl Zeiss objektív s 20-krokovým automatickým ostrením
  • Dual stereo mikrofóny s automatickou redukciou šumu
  • Automatická korekcia pri slabom osvetlení
  • Hi-Speed USB 2.0 certifikované (USB 3.0 ready)
  • Univerzálny klip pripravený pre statív, vhodný pre notebooky, LCD alebo CRT monitory

Doplnkový softvér

K webkamere dostanete aj doplnkový softvér, ktorý zahŕňa:

  • Video záznam: Až na Full HD 1080p video zachytenie*
  • Fotografie: Až do 15 megapixelov (softvér upravené)
  • 1-klik Facebook, Twitter ™ a YouTube ™ HD upload (vyžadovaná registrácia)
  • Voliteľný balík softvéru: Logitech Vid™ HD***

* H.264 záznam vyžaduje inštaláciu QuickTime.
** Vyžaduje inštaláciu priloženého softvéru.
*** Logitech Vid HD podporuje iba HD 720p video hovory v MJPEG móde.

Poznámka

Webkamera je kompatibilná s väčšinou operačných systémov a aplikácií pre video hovory, vrátane Skype, Zoom a ďalších.

Parametre

Farba
Rozlíšenie Web kamery
Maximálne rozlíšenie videa (px)
Podporované OS
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5939 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

91% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.