iGET HOME X1

- 15%

ilustračné foto

iGET HOME X1
iGET HOME X1
iGET HOME X1
iGET HOME X1
Obj. číslo
3436435
OEM
X1
Výrobca
iGET
Vernostné body: 2
0 hodnotenie
Skladom 3 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

62,60 €

52,94 €

44,12 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 52,42 €
Skladom 3 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

52,94 €

62,60 €

44,12 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

iGET HOME X1: Inteligentné zabezpečenie pre váš domov

Kód produktu: 8594177653029

Popis

iGET HOME X1 je inteligentný bezdrôtový zabezpečovací systém. Je ideálny na zabezpečenie domov, bytov, chát, kancelárií, garáží, obchodov, skladov a ďalších objektov.

Jednoduchá inštalácia a ovládanie

Systém ponúka jednoduchú inštaláciu a ovládanie. Väčšina senzorov je napájaná batériami s výdržou až 2 roky. Hlavná jednotka je napájaná zo siete 230 V a má vlastnú záložnú batériu.

Bezdrôtový prenos

Senzory sú k hlavnej jednotke pripojené pomocou bezdrôtového prenosu na frekvencii 433 MHz. Dosah k hlavnej jednotke je až 100m.

Veľké portfólio príslušenstvo

Systém je kompatibilný s ďalšími produktmi označenými iGET HOME a senzormi z radu iGET SECURITY Pxx.

Ovládanie

Aktivácia a deaktivácia alarmu je jednoduchá a rýchla, buď použitím bezdrôtovej kľúčenky alebo mobilnej aplikácie.

Inteligentné riadenie domácnosti

Pomocou vzdialene riadených zásuviek iGET HOME Power 1/2 USB/4 USB môžete ovládať napríklad osvetlenie, kúrenie alebo klimatizáciu.

IP kamery

Je možné nadviazať funkcie ako sa majú kamery správať pri rôznych akciách alarmu HOME Alarm X1.

Spôsob komunikácie alarmu s aplikáciou/telefónom

Alarm iGET HOME Alarm X1 je pripojený k sieti Internet a automaticky komunikuje so serverom. Pripojenie HOME Alarm X1 k Internetu je možné realizovať pomocou Wi-Fi pripojenia.

Veľa užívateľských účtov

Aplikácia iGET HOME obsahuje 2 stupne užívateľských účtov. Najvyššia je „Administrátor“, ten vykonáva všetky nastavenia a ovládanie. Ďalej je „Užívateľ“ – ten môže alarm ovládať, ale nevykonáva nastavenie.

Rýchle zdieľanie nastavení a vytvorenie účtu

Pokiaľ chce administrátor pridať ďalších užívateľov, je to veľmi jednoduché. Stačí nainštalovať na ďalší mobilný telefón aplikáciu „iGET HOME“ a potvrdiť zdieľanie ovládania domu.

Informácie o odpojení hlavného napájania panelu

Pri odpojení alebo pripojení hlavného napájania alarmu užívateľa ihneď informuje pomocou aplikácie. Pri odpojení funguje pomocou integrovanej záložnej batérie.

Automatická aktualizácia firmware v hlavnej jednotke

Hlavná jednotka si automaticky kontroluje dostupnosť najnovšieho firmware na serveri, buď ho nainštaluje automaticky alebo po potvrdení užívateľa.

Hlavné parametre:

  • Inteligentný bezdrôtový zabezpečovací systém s pripojením na Internet pomocou Wi-Fi.
  • V rovnakej aplikácii taktiež ovládanie vnútorných i vonkajších IP kamier, riadených zásuviek, termohlavíc, robotického vysávača, osvetlenia a ďalšie.
  • Aplikácia pre celkové riadenie a nastavenie systému je dostupná pre Android aj iOS a je k dispozícii v češtine, slovenčine, poľštine, angličtine a maďarčine.
  • Elegantný design spojený s jednoduchým ovládaním.
  • Aktivácia a deaktivácia alarmu prebieha pomocou kľúčeniek a aplikácie.
  • Hlavná jednotka automaticky sťahuje a inštaluje najnovšie aktualizácie firmware zo servera.
  • Informuje o stave/poplachu pomocou notifikácií aplikácie.
  • Obsahuje integrovanú vnútornú sirénu 100 dB.
  • Obsahuje záložnú batériu, vďaka tomu je alarm stále plne aktívny aj pri odpojení hlavného napájania.

Špecifikácia centrálnej jednotky:

  • Napájanie: priamo zo siete 230 ~ 250V AC
  • Veľkosť a hmotnosť: 80 x 80 x 75mm, 105g
  • Pripojenie k sieti: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n
  • Komunikácia so senzormi: 433 MHz, dosah až 100m v prostredí bez prekážok
  • Vnútorná batéria: Lionová 250mAh, až 4 hod.

Obsah balenia:

  • 1x HOME Alarm X1 – centrálna zabezpečovacia jednotka
  • 1x P1v2 – bezdrôtový pohybový PIR senzor
  • 2x P4v2 – bezdrôtový magnetický senzor
  • 1x P5 – diaľkové ovládanie (kľúčenka)
  • 1x Varovná nálepka iGET ALARM.

Ďalšie kompatibilné príslušenstvo s alarmom HOME Alarm X1:

  • iGET SECURITY P1v2 - bezdrôtový pohybový PIR senzor
  • iGET SECURITY P4v2 - bezdrôtový dverový/okenný magnetický senzor
  • iGET SECURITY P5 - diaľkový ovládač/kľúčenka
  • iGET SECURITY P6 - senzor plynu LPG, LNG, CNG
  • iGET SECURITY P7 - bezdrôtové núdzové SOS tlačidlo
  • iGET SECURITY P9 - bezdrôtový senzor vody
  • iGET SECURITY P10 - bezdrôtový senzor vibrácií
  • iGET SECURITY P14 - bezdrôtový senzor dymu
  • iGET SECURITY P17 - bezdrôtový pohybový PIR senzor bez detekcie zvierat
  • iGET SECURITY P21 - bezdrôtový magnetický senzor na železné dvere / vráta a pod.
  • iGET HOME - všetky ďalšie zariadenia pracujúce v rovnakej aplikácii ako riadené zásuvky, kamery, kamerové sety, ovládanie, osvetlenie, termohlavice a ďalšie...

Parametre

Typ elektroniky
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5974 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

91% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.