iGET BLACKVIEW TAB G8 Grey
Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.
Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Skvelý obraz aj zvuk
Vďaka 10.1 palcovému Full HD+ displeju uvidíte všetky detaily v plnom rozlíšení ako živé a doprajete tak vašim očiam pestrofarebný pohľad. Zážitok skoro ako v kine vám umožní dvojité reproduktory, ktoré prinesú kvalitný a bohatý zvuk do každej miestnosti.
Radosť, ktorá trvá
Batéria s vysokou kapacitou 6580mAh vám zaistí dostatok energie pre všetky dôležité úlohy, ktoré potrebujete vyriešiť, rovnako ako na dlhé hranie hier alebo sledovanie obľúbeného filmu.
Podpora duálnej 4G VoLTE siete
S tabletom TAB G8 nebudete ani závislí na Wi-Fi pripojení. Stačí jednoducho vložiť SIM kartu a užívať si pripojenie na internet kdekoľvek. Vďaka podpore 4G LTE môžete surfovať po internete, nahrávať a sťahovať hudbu alebo chatovať s priateľmi bez nutnosti Wi-Fi.
Silný procesor zaisťuje vysoký výkon
Osemjadrový procesor s pamäťou 4 GB RAM a 64 GB ROM poskytuje vysoký výkon bez toho, aby spotrebovával zbytočne veľa energie. Pamäť môže byť za pomoci TF karty zväčšená až na 128 GB.
Rýchle odomknutie tvárou
Zabezpečiť svoj tablet môžete pomocou FaceID - akonáhle sa rozsvieti displej, inteligentný systém okamžite detekuje tvár av prípade zhody vám tablet odomkne.
13 Mpx zadný fotoaparát
Bez ohľadu na to, či fotíte len občas alebo si zaznamenávate každú udalosť, s 13 MP zadným fotoaparátom vyfotíte čokoľvek. A následná úprava na veľkom displeji vás bude baviť.
Najnovšie Android 10
Lahôdkou je aj najnovší Android 10, ktorý je múdrejší, bezpečnejší a užívateľsky prívetivejší. Objavte jeho nové možnosti v tablete TAB G8, ako je ovládanie gestami alebo tmavú schému šetriacu váš zrak.
Z tabletu notebook behom chvíľky
Váš tablet môžete tiež ľahko zmeniť na notebook vďaka klávesnici, ktorá môže byť súčasťou balenia. Môžete tak ľahšie písať e-maily alebo pripravovať prezentáciu rovnako, ako by ste písali na klasickom notebooku.
Technické špecifikácie
- Procesor: SC9863A
- Počet jadier: 8
- Frekvencia procesora [GHz]: 1,6 Ghz
- Operačná pamäť: 4 GB RAM
- Interná pamäť: 64 GB ROM
- Displej: 10.1" FHD+ IPS
- Rozlíšenie: 1 200 x 1920
- Fotoaparát: 5.0 MPx predný + 13.0 MPx zadný
- Mobilné siete: 4G/LTE
- Wi-Fi 2.4 GHz: 802.11a/b/g/n/ac
- Wi-Fi 5.0 GHZ: 802.11 ac
- Bluetooth: BT 5.0
- Navigácia: GPS
- Gsensor: Áno
- OTG: Podporované
- FM rádio: Áno
- Rozšíriteľnosť: 1x microSDXC (až 128 GB)
- Batéria: 6 580 mAh
- Farba: Sivá
- Operačný systém: Android 10
- Jazyk: CZ, SK, PL a ďalšie
- Hmotnosť tabletu: 600 g
- Hmotnosť kompletu: 1290 g
- Rozmery zariadenia: 244 x 162 x 9 mm (šírka x výška x hĺbka)
- Rozmery krabice: 190 x 270 x 45 mm (šírka x výška x hĺbka)
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.