Gomatic Navigator Backpack 15L Black
283,82 €
269,63 €
219,21 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Uložte si svoje najnevyhnutnejšie predmety na cestách do batohu Navigator 15L Backpack od značky Gomatic. V hlavnom oddieli nájdete päť sieťovaných vreciek a dve vrecká na zips vrátane vrecka s ochranou RFID, do ktorých môžete počas prepravy bezpečne uložiť svoje veci. Vrecká na notebook a tablet sú rozdelené prepážkou a vybavené falošným dnom s vypchávkou, ktoré zariadenie ochráni pred nárazmi a menšími pádmi. Batoh je preto ideálny pre všetkých častých cestovateľov.
Hlavné vlastnosti:
Vodotesný materiál
Uloženie notebooku a tabletu
Zipsy odolné proti zlodejom
Organizačné vrecká
Skryté vrecko na fľašu s pitím
Rozšírenie z 15 litrov na 21 litrov
Reflexné pruhy
Tri externé rukoväte
Vrecko pre rýchly prístup s flísovou podšívkou
Popruh na navlečenie kufor
Vonkajší vodotesný povrch je vybavený tromi rukoväťami na prenášanie rovnako ako dvoma ramennými popruhmi, ktoré poskytujú pohodlie vhodné na krátke i dlhé výlety. Zipsy odolné proti zlodejom zabezpečia obsah a zabránia ostatným v jednoduchom prístupe k vašim nevyhnutnostiam. Popruh na navlečenie kufor umožňuje tento batoh bezpečne navliecť na rukoväť kufra a prechádzať pohodlne cez letisko.
Skryté vrecko na fľašu s pitím umožňuje pohodlné umiestnenie malej fľaše s pitím pri cestovaní
Na vonkajšej strane batohu sa nachádza vrecko pre rýchly prístup s flísovou podšívkou, ktorá umožňuje si rýchlo vziať dôležité predmety bez toho, aby ste museli prehľadávať batoh
K dispozícii sú tri externé držadlá, ktoré vám umožnia batoh Navigator ľahko uchopiť
Oddiel s objemom 15 litrov je možné zväčšiť až na 21 litrov a prispôsobiť ho tak väčším predmetom.
Reflexné pruhy zaisťujú pri pohybe pri slabšom svetle bezpečie a upozorňujú na vašu prítomnosť vodiča
Priedušný chrbtový panel pomáha sa v teple nespotiť
Skryté predné vrecko umožňuje v prípade potreby rýchly prístup k predmetom
Vďaka otvorom pre káble, slotom pre perá, sieťovaným organizačným vreckám a mnohým ďalším funkciám budete mať dostatok miesta na všetky každodenne nosené predmety.
Mohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.