Garmin vívofit junior3 Pink, EU
99,23 €
94,27 €
76,64 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Garmin vívofit junior3 Pink

EAN: 753759263553
Popis produktu
Vitajte v kúzelnom svete Garmin vívofit junior3. Tento fitness tracker je určený pre deti a je inšpirovaný obľúbenými postavičkami z Disney.
Funkcie a vlastnosti
Displej: Farebný, uhlopriečka 0,56" (1.41 x 1.41 cm)
Remienok: Silikónový, pre zápästie s obvodom 13 - 17.5cm
Podpora motivácie: Motivuje deti k pohybu, plneniu úloh a súťaženiu
Počítanie aktivít: Nachodené kroky za deň a minúty strávené intenzívnym pohybom
Upozornenie na neaktivitu: Upozorňuje na neaktivitu a nabáda k pohybu
Plánovanie úloh: Upozornenie na naplánovaný čas plnenia úloh (zvukom, obrázkom a textom)
Aplikácia pre mobilný telefón: Zadarmo
Vodotesnosť: Áno, aj na plávanie
Nabíjanie: Bez nutnosti, batérie s dobou prevádzky viac ako 1 rok
Aktivita odomyká postup
Deti môžu objavovať nové dobrodružstvá a kúzelný svet princezien Ariel, Belly, Jasminy, Mulan a Lociky.
Dosiahnite najvyššie skóre
60 minút aktivity denne získava deti prístup k rôznym dobrodružstvám.
Drahokamy
Pri splnení denných cieľov aktivity deti získavajú farebné drahokamy.
Karty fitness
Prijmite fitness výzvu Kapitána Ameriky. Deti sa naučia základné cviky, ako je skákací panák, pes hlavou dole alebo priťahovanie kolien k protiľahlému lakťu.
Aktivity s meraním času
Deti môžu sledovať počet krokov počas hry v parku, pri futbalovom tréningu a podobne.
Farebný displej
Aj za jasných, slnečných dní je na farebnom displeji všetko dobre vidieť.
Doplnok núdzových situácií
Do doplnku núdzových situácií môžete zadať núdzové kontaktné údaje dieťaťa.
Sledovanie aktivít
Prostredníctvom aplikácie Garmin Jr. si môžu rodičia zobraziť aktivity, povinnosti, spánok a ďalšie dáta.
Povinnosti a odmeny
Prostredníctvom aplikácie môžete zadávať povinnosti a úlohy a taktiež určovať hodnotu virtuálnych mincí.
Priateľské pripomenutia
Keď pridelíte povinnosti a naplánujete upozornenie, náramok deťom ikonou pripomenie, čo treba urobiť.
Kroková výzva
Vo výzvach Toe-to-Toe™ môžu deti súťažiť v meraných pretekoch o počet krokov s kamarátmi, ktorí sú nablízku.
Buďte v pohybe spoločne
Spojte sa s kamarátmi detí v aplikácii Garmin Connect™ as ďalšími rodinami v aplikácii Garmin Jr.
Detský režim
Povoľte detský režim v aplikácii Garmin Jr.. Poskytnete tak deťom obmedzený prístup k sledovaniu a odškrtávaniu ich povinností.
Príbehy a dobrodružstvo
S farebnými remienkami Blue Stars, Digi Camo alebo Lilac Floral budú deti objavovať nové fascinujúce miesta, riešiť zaujímavé hádanky a zapisovať si do zošita spomienky na úžasné dobrodružstvá.
Mohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.