Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU

ilustračné foto

Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Obj. číslo
3239766
OEM
010-02429-12
Výrobca
Garmin
Vernostné body: 16
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Garmin GPS športové hodinky Venu2S Silver/Gray Band

EAN: 753759271893

Výhody a nevýhody displejov

Garmin Venu 2 je vybavený AMOLED dotykovým displejom s vysokým rozlíšením, ktorý sa líši od transflektívnych alebo LCD displejov používaných väčšinou ostatných Garmin hodiniek.

Transfektívne displeje

Nízka spotreba energie, skvelá čitateľnosť na priamom slnečnom svetle, nižšie rozlíšenie, dlhšia výdrž batérie.

AMOLED displeje

Vyššia spotreba energie, vyššie rozlíšenie, hladší a jasnejší obraz, menej čitateľný na priamom slnečnom svetle.

Liquid crystal displeja

Podobné vlastnosti ako AMOLED, menej výrazný kontrast.

Technické špecifikácie

  • Farebný displej s uhlopriečkou 1,3" a rozlíšením 416x416 pixelov
  • Všestranné športové a voľnočasové využitie
  • Bezdrôtové pripojenie: WiFi, ANT+, Bluetooth
  • Veľmi nízka hmotnosť
  • Výdrž až 22 hodín v GPS režime alebo až 8 hodín GPS + počúvanie hudby
  • Výdrž batérie až 11 dní v režime chytrých hodiniek
  • Vodotesné prevedenie do 5 ATM

Správa napájania

V prípade potreby je možné zapnúť úsporu batérie a získať až 4x dlhšiu výdrž na jedno nabitie.

Aplikácia pre šport

Hodinky Garmin Venu 2 umožňujú meranie nasledujúcich aktivít: Beh, Krytá dráha, Bežecký pás, Bicykel, Bicykel vo vnútri, Chôdza, Chôdza vo vnútri, Lyže, Snowboard, Bežky, Plávanie v bazéne, SUP (Stand Up Paddle Board), Veslovanie, Veslovanie vo vnútri, Pilates, Jóga, Stepper, Eliptický trenažér, Kardio, Sila, Golf, Navigovať, Dýchanie, HIIT, Snímka zdravotného stavu, Lezenie vo vnútri, Bouldering, Iné (umožňuje vytvorenie užívateľskej aktivity).

Animované cvičenia

Môžete cvičiť podľa animácií priamo na displeji hodiniek. Aktivujte si inštruktážne animácie pre silový a kardio tréning, jogu alebo pilates.

Detailné silové tréningy

Hodinky obsahujú predohrané silové tréningy vrátane grafického zobrazenia svalových skupín pre jednotlivé cviky.

Meranie tepu na zápästí

Hodinky v priebehu dňa nepretržite meria srdcový tep a namerané dáta zaznamenávajú do svojej pamäte.

Monitor dennej aktivity

V priebehu dňa hodinky meria počet krokov, ušlú vzdialenosť, nastúpené poschodia, spálené kalórie, dĺžku a kvalitu spánku.

Dátové polia

Displej je v základe nastavený na úsporu batérie tak, že po nejakej dobe dôjde k jeho zhasnutiu. Toto je možné upraviť v menu hodiniek a nechať ho trvalo zapnutý, avšak na úkor výdrže akumulátora.

Hudba

Hodinky umožňujú buď synchronizáciu playlistov z vybraných hudobných streamovacích služieb (napríklad Deezer, Amazon Music alebo Spotify), nahranie skladieb z počítača do vnútornej pamäte pomocou USB kábla alebo možnosť ovládať pripojený mobilný telefón.

Rozumné oznámenia

Na hodinkách môžete prijímať e-maily, textové správy a upozornenia, keď vykonáte spárovanie s kompatibilným smartfónom Apple alebo Android.

Informácie o počasí

V spojení s mobilným telefónom dokážu hodinky zobrazovať detailné informácie o aktuálnom počasí, hodinovú predpoveď, predpoveď na nasledujúce 4 dni s vývojom teploty a pravdepodobnosti zrážok.

Detekcia nehôd

Pokiaľ sú hodinky pripojené k inteligentnému mobilnému telefónu, je možné využívať bezpečnostné funkcie, ktoré na vopred nastavené telefónne číslo pošlú v prípade núdze informáciu o potrebe pomoci.

Bezkontaktné platby Garmin Pay™

Bezkontaktné platby GARMIN PAY patria k najzaujímavejším šikovným funkciám hodiniek. Vo virtuálnej peňaženke hodiniek je možné zaregistrovať klasickú platobnú kartu (podmienkou je, aby vydávajúca banka podporovala platby Garmin Pay) a ďalej platiť hodinkami namiesto vašej bežnej platobnej karty.

Aplikácia tretích strán

Vďaka projektu Connect IQ je možné do hodiniek sťahovať ďalšie aplikácie, špeciálne dátové polia, widgety a ciferníky hodiniek.

Parametre

Konektivita
Typ displeja
Zariadenie
Určenie
Zobrazenie času
Typ Batérie
Bezkontaktné platby
Bezpečnostné funkcie
Jazyk rozhrania
Kompatibilný OS
Materiál púzdra
Materiál remienka
Notifikácie a správy
Senzory a Hardware
Sklíčko
Sledovanie polohy a trasy
Súčasť balenia
Tvar ciferníka
Typ zapojenia remienka
Vymeniteľný remienok
Spôsob ovládania
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5844 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

92% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.