Garett Kids Sun Pro 4G modrá
125,02 €
109,21 €
91,01 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá
Moderné detské šikovné hodinky s klasickým vzhľadom a pokročilým vybavením.
Kľúčové vlastnosti
- Vodotesné puzdro IP67
- Farebný displej IPS 1,3"
- Odomykanie tvárou
- Hudobný prehrávač
- Pripojenie Bluetooth
- Hlasové / video hovory
- Teplomer, Monitor srdcového tepu, Oxymeter, Monitor krvného tlaku
- SOS tlačidlo
- História hovorov
- Monitor spánku, krokomer
- Vstavaná kamera
- Funkcia vyhľadávania hodiniek
Moderný dizajn a konštrukcia
Ľahké hodinky so špeciálnou konštrukciou a módnym dizajnom.
Neustála starostlivosť
Inovatívny systém oplotenia GEO pre vzdialenú starostlivosť.
Kvalitný videohovory
Vstavaný mikrofón, reproduktor a kamera pre videohovory.
Sledujte svoje dieťa na diaľku
Odpočúvacie zariadenie na diaľku pre bezpečnosť dieťaťa.
Funkcia GPS a LBS
Určovanie polohy pomocou GPS, mobilných sietí a Wi-Fi.
Hudba na dosah ruky
Bluetooth pripojenie pre prehrávanie obľúbených pesničiek.
Možnosť diaľkového ovládania
Jednoduchá úprava nastavenia na diaľku pomocou aplikácie Garett Tracker.
Robustné zariadenie odolné proti poškodeniu
Vodotesné a prachotesné hodinky spĺňajúce normy IP67.
Vysoko kvalitný displej
1,3-palcový IPS displej s vysokým rozlíšením a regulovateľným jasom.
Technické špecifikácie
- Typ obrazovky: IPS
- Veľkosť obrazovky: 1,3"
- Rozlíšenie obrazovky: 240 x 240 Mpx
- Vodeodolnosť: IP67
- Pohybový senzor: Áno
- Dotyková obrazovka: Áno
- Podsvietená obrazovka: Áno
- Vlastnosti: GPS, LBS, WIFI, Bluetooth, Videohovory, Vzdialený odposluch, vyhľadávanie zariadení
- Slot pre SIM kartu: Áno
- Prijímanie, odmietanie, volanie: Áno
- SOS tlačidlo: Áno
- Geo plot: Áno
- Vstavaná kamera: Áno
- Nahrávanie videa: Áno
- LED svietidlo: Áno
- Senzory: Srdcový tep, tlakomer, pulzný oxymeter, teplomer, krokomer, monitoring spánku
- Hudobný prehrávač: Áno
- Stopky: Áno
- Pamäť RAM: 512 MB
- pamäť ROM: 4 GB
- SIM karta: Nano SIM
- Fotoaparát: Áno
- Verzia Bluetooth: 4.2
- Kompatibilita so systémami: Android 4.0, iOS 9.0 (a vyššie)
- batéria: Lithium Polymer
- Kapacita batérie: 800 mAh
- Životnosť batérie v pohotovostný čas: Až 3 dni
- Životnosť batérie: Až 2 dni
- Doba nabíjania: Asi 2 hodiny
- Jazyk menu: Slovenčina, maďarčina, angličtina, nemčina, dánčina, španielčina, taliančina, litovčina, holandčina, portugalčina, slovinčina, švédčina, vietnamčina, turečtina, gréčtina, ruština,čínština, indonézština, malajčina, ukrajinčina, a , poľština
- Maximálny obvod opasku: 21,5 cm
- Šírka pásu: 20 mm
- Typ pásu: Guma
- Hmotnosť: 58 g
- Obsah balenia: Chytré hodinky Garett, USB nabíjací kábel (bez zástrčky do zásuvky), užívateľská príručka, záručný list, plastová špachtľa, skrutkovač
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.