ELO dotykový monitor 1715L 17" AT (Resistive) Single-touch USB/RS232 rámček VGA Gray

- 18%

ilustračné foto

ELO dotykový monitor 1715L 17" AT (Resistive) Single-touch USB/RS232 rámček VGA Gray
Obj. číslo
3298400
OEM
E603162
Výrobca
Elo Touch
Vernostné body: 43
0 hodnotenie
Vypredané

Tento produkt už nie je dostupný, preto ho nie je možné objednať.

Pozrite si alternatívne produkty. Určite si niečo vyberiete.

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Dotykový monitor ELO 1715L AccuTouch

Stolný 17" variant dotykového riešenia používaný hlavne v kancelárskych aplikáciách, ale je možné ho s úspechom inštalovať aj do výrobných liniek alebo lekární, potravinárskeho priemyslu, atď...

Špecifikácia monitora:

Farba Čierna
Typ displeja Aktívne matice TFT LCD
Veľkosť displeja 17" diagonálne
Pomer strán 5:4
Rozmery Šírka: 391mm; Výška (vr. základne): 366mm; Hĺbka (vr. základne): 203mm
Optimálne rozlíšenie 1280x1024
Farby 16,2 mil.
Jas (LCD panel) 230 cd/m2
Jas s dot. panelom 258 cd/m2
Doba odozvy 25ms
Kontrastný pomer 450: 1
Zorný uhol 140°/120°
Vstupné video formát RGB analógový
Video vstup Mini D-sub 15-pinový VGA
Dotyk vstup USB, Serial
Frekvencia Vodorovná: 31.5 - 80 kHz, Zvislá: 56.3 - 75 Hz
Výkon 50 Watt
Napájanie interný zdroj + 12VDC±5%
Vstupné napätie 100 - 240 VAC, 50/60 Hz
Teplota Prevádzkové: 0 ° C až 40 ° C, Skladovacie: -20 ° C až 60 ° C
Vlhkosť Operačná: 20% - 80%, Skladovacia: 10% - 90%
Hmotnosť Skutočná: 6.9 kg, Prepravné: 9.6 kg
Záruka 3 roky
Možnosti inštalovania Odnímateľný podstavec, 100 mm VESA upevnenie na stenu

Použitie na ovládanie: bruško prsta, rukavice, plastiková karta, plastová ceruzka, necht

Výhody:
" Elo kvalita za nízku cenu
Stvorené k dotyku od základu: veľmi stabilná naklápacia základňa; ovládací panel po stranách (proti nechceným zmenám nastavenia), nie je vidieť z pozície zákazníka a nevytvára tak rušivý dojem
Priestorovo nenáročný, flexibilný a spoľahlivý
" Najmodernejšie technológie APR
" Z výroby utesnený proti prachu a špine, tekutine
" Funguje ako stolný monitor alebo môže byť prichytený na stenu, VESA štandard
Celosvetové rozšírenie a certifikáty
3-ročná záruka


Použitie:
" Pokladničné systémy
Samoobslužné objednávacie systémy
Vernostné systémy
" Servisné systémy s využitím dotykovej obrazovky
Samoobslužné informačné systémy
" Interaktívne reklamné a výstavné systémy
Zákaznícke vstupné a výstupné odbavenie

Parametre

Rozhranie
Uhlopriečka obrazovky
Prevedenie
Rozlíšenie displeja
Dotyková vrstva
Typ dotykovej vrstvy
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5885 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

90% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.