Batéria T6 Power iRobot Roomba 5xx, 6xx, 7xx, 8xx séria, Ni-MH, 3300mAh, 48Wh
55,68 €
45,27 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Batéria T6 Power iRobot Roomba 5xx, 6xx, 7xx, 8xx séria, Ni-MH, 3300mAh, 48Wh

EAN: 8595605515551
Technické detaily
Typ: Ni-Mh
Kapacita: 3300 mAh (48 Wh)
Farba: Čierna
Napätie: 14.4 V
Rozmery: 137.9x54.2x47.1 mm
Hmotnosť: 688 g

Produktové čísla
- 80501
- 11702
- GD-Roomba-500
- VAC-500NMH-33
- 80601
Kompatibilné modely
- iRobot Roomba 510
- iRobot Roomba 520
- iRobot Roomba 530
- iRobot Roomba 531
- iRobot Roomba 532 Pet
- iRobot Roomba 535
- iRobot Roomba 536
- iRobot Roomba 540
- iRobot Roomba 550
- iRobot Roomba 555
- iRobot Roomba 560
- iRobot Roomba 561
- iRobot Roomba 562 Pet
- iRobot Roomba 564 Pet
- iRobot Roomba 565
- iRobot Roomba 570
- iRobot Roomba 580
- iRobot Roomba 581
- iRobot Roomba 582
- iRobot Roomba 583
- iRobot Roomba 610 Professional
- iRobot Roomba 611 Professional
- iRobot Roomba 620
- iRobot Roomba 625 Professional
- iRobot Roomba 627 Professional
- iRobot Roomba 630
- iRobot Roomba 650
- iRobot Roomba 651
- iRobot Roomba 653
- iRobot Roomba 654
- iRobot Roomba 660
- iRobot Roomba 670
- iRobot Roomba 760
- iRobot Roomba 761
- iRobot Roomba 765
- iRobot Roomba 770
- iRobot Roomba 772
- iRobot Roomba 774
- iRobot Roomba 775
- iRobot Roomba 776
- iRobot Roomba 780
- iRobot Roomba 782
- iRobot Roomba 785
- iRobot Roomba 786
- iRobot Roomba 790
- iRobot Roomba 800
- iRobot Roomba 865
- iRobot Roomba 866
- iRobot Roomba 870
- iRobot Roomba 876
- iRobot Roomba 886
- iRobot Scooba 450

Mohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.