Ajax Hub Plus black (11790)

AKCIA
- 4%
TÝŽDŇA

ilustračné foto

Ajax Hub Plus black (11790)
Ajax Hub Plus black (11790)
Ajax Hub Plus black (11790)
Ajax Hub Plus black (11790)
Ajax Hub Plus black (11790)
Obj. číslo
32116774
OEM
AJAX11790
Výrobca
AJAX
Vernostné body: 22
0 hodnotenie
AKCIA TÝŽDŇAAKCIA TÝŽDŇAAKCIA TÝŽDŇA
Skladom 1 ks, v piatok u Vás

464,36 €

446,78 €

372,32 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 358,08 €
Skladom 1 ks, v piatok u Vás

446,78 €

464,36 €

372,32 € bez DPH

Môže sa Vám hodiť

Shop Roku 2022
Shop Roku 2022
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Ajax Hub Plus black

EAN: 856963007606

Popis

Ajax Hub Plus black je centrálny ovládací panel poplachového zabezpečovacieho systému Ajax. Pripája až 149 zariadení Ajax, 50 IP kamier a podporuje až 99 užívateľov. Zbiera dáta prostredníctvom protokolu Jeweller.

Vlastnosti

  • Bezdrôtová technológia Jeweller na komunikáciu až na vzdialenosť 2 000 m.
  • ARM procesor pre dôležité výpočtové operácie.
  • Komunikácia v rámci siete Ethernet či Wi-Fi so záložným spojením pomocou GSM 2G/3G siete.
  • Signalizácia poplachu a ďalších udalostí prostredníctvom push notifikácií, SMS správ alebo hovoru.
  • Podpora IP kamier výrobcov tretích strán.

Ochrana proti zlyhaniu a sabotáži

  • Konektory a spínače sú ukryté vo vnútri zariadenia.
  • Upozornenie pri odpojení externého zdroja napájania.
  • Napájanie vstavanou záložnou batériou po dobu až 16 hodín.
  • Nastaviteľný interval kontroly pripojených komponentov v rozmedzí 12 až 300 sekúnd.
  • Vybavené systémy pre detekciu a potlačenie rušenia, šifrovanie komunikácie a autentizáciu.
  • Real time OS chráni systém pred vírusmi a narušením.
  • Vstavaný GSM modul zaisťuje záložnú komunikáciu v prípade výpadku siete internet.

Bezchybná prevádzka

  • Systém je plne funkčný aj pri veľmi pomalom internetovom pripojení.
  • Obojsmerná komunikácia s komponentmi pre pravidelné testovanie ich funkčnosti a ľahké nastavovanie.
  • Automatické aktualizácie softvér a firmware zariadenia úplne zadarmo.
  • Ovládanie systému pomocou diaľkového ovládača či bezplatnej mobilnej aplikácie (Android / iOS).

Jednoduchá inštalácia na profesionálnej úrovni

  • Vďaka interaktívnemu manuálu a držiakom SmartBracket je možné systém nainštalovať do 15 minút.
  • Dostupnosť komponentov, detekčné zóny, úroveň rádiového šumu a kvalitu pripojenia je možné vzdialene otestovať prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Technická špecifikácia

  • Rozmery: 162.7 x 162.7 x 35.9 mm
  • Hmotnosť: 320 g
  • Napájanie: 110-240 V AC
  • Výkon rádiového signálu: 8.20 dBm / 6.60 mW (max. 25 mW)
  • Prevádzková teplota: 0 °C ~ +50 °C
  • Pripojenie: Ethernet, Wi-Fi 2.4 GHz (802.11 b/g/n), GSM 2G (850/900/1800/1900 MHz), 3G (WCDMA 900/2100 (B8/B1)
  • Komunikačný protokol: Jeweller (868.0 - 868.6 MHz)
  • Dosah rádiového signálu: Až 2 000 m (v otvorenom priestore)
  • Podporované SIM karty: 2x Micro SIM 2G/3G
  • Záložná batéria: Li-Ion 2 Ah (doba zálohovania až 16 hodín)
  • Podpora IP kamier: Áno, až 50 kamier (RTSP protokol)
  • Podpora napojenia na PPC (PCO): ContactID / SIA
  • Mobilné aplikácie: iOS 9 a vyššie, Android 4.1 a vyššie
  • Maximálny počet používateľov: 99
  • Maximálny počet pripojených komponentov: 149
  • Maximálny počet skupín (zón): 25
  • Maximálny počet miestností: 50 (logické rozdelenie)
  • Ochrana proti sabotáži: Áno
  • Stupeň zabezpečenia: 2 - nízke až stredné riziko
  • Trieda prostredia: I. - vnútorná

Parametre

Typ elektroniky
Výrobca

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.

Potrebujete poradiť? Pomôžeme Vám.

Poradca
pre výber
Výdajné miesta. Až 5534 odberných miest.
Široký výber. Ponúkame viac ako 54000 produktov.
U nás máte čas. Tovar môžete vrátiť do 30 dní.
Odmeníme Vás. Za každý nákup získate vernostné body.

Zákazníci nás chvália

91% zákazníkov odporúča podľa dotazníkov spokojnosti za posledných 90 dní.