ACER Bluetooth Mouse Black - BT 5.1, 1200 dpi, 102x61x32 mm, 10m dosah, 1xAA battery, Win/Chrome/Mac

(ilustračné foto)

- 1%
ACER Bluetooth Mouse Black - BT 5.1, 1200 dpi, 102x61x32 mm, 10m dosah, 1xAA battery, Win/Chrome/Mac
ACER Bluetooth Mouse Black - BT 5.1, 1200 dpi, 102x61x32 mm, 10m dosah, 1xAA battery, Win/Chrome/Mac
ACER Bluetooth Mouse Black - BT 5.1, 1200 dpi, 102x61x32 mm, 10m dosah, 1xAA battery, Win/Chrome/Mac
ACER Bluetooth Mouse Black - BT 5.1, 1200 dpi, 102x61x32 mm, 10m dosah, 1xAA battery, Win/Chrome/Mac
ACER Bluetooth Mouse Black - BT 5.1, 1200 dpi, 102x61x32 mm, 10m dosah, 1xAA battery, Win/Chrome/Mac

Obj. číslo

31128731

OEM

GP.MCE11.00Z

Druh myši
Optická
Špecifikácia myši
3 tlačidlová
Rozhranie myši
Bezdrôtová Bluetooth
Výrobca
Acer
Vernostné body
1

Hodnotenie

12345
Skladom > 20 ks, dodanie do 1-2 pracovných dní

29,12 €

28,82 €

24,02 € bez DPH

Najnižšia cena za posledných 30 dní: 27,34 €

Doprava od 2,50 €

na výdajné miesta

Doručenie do 48 hodín

Sme naozaj rýchli

U nás máte čas

Tovar môžete vrátiť do 30 dní

Odmeníme Vás

Za každý nákup získate vernostné body

Parametre

  • Druh myši: Optická
  • Špecifikácia myši: 3 tlačidlová
  • Rozhranie myši: Bezdrôtová Bluetooth
  • Výrobca: Acer
  • Vernostné body: 1
Shop Roku 2021
Shop Roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2020
Shop roku 2019

Popis a parametre

Acer Bluetooth Mouse Black - BT 5.1, 1200 dpi, 102x61x32 mm, 10m dosah, 1xAA battery, Win/Chrome/Mac, Retail Pack

Recenzie obchodu TonerPartner.sk

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Ok.

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Rýchle dodanie, výmena tovaru bez problémov.

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

dosť drahý toner

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Rýchlosť a serióznosť

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Som spokojná. Tovar doručený rýchlo a v poriadku.

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Seriózne jednanie, rýchle vybavenie objednávky, kiež by to bolo takto všade

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Celkom rychly

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Super

Overený zákazník (21. 3. 2023) 12345

Klady: Spoľahlivý a rychly
Bezpečný

Zápory: Nie je
Nie je

Overený zákazník (20. 3. 2023) 12345

Mali to , co som potrebovala a mala som z obchodu velmi dobry dojem.

Poradňa

Najčastejšie otázky

Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?

Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou. 

Akým prepravcom mi bude tovar doručený?

Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.

Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?

Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.

Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?

Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.

Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?

Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Musím sa pri nákupe registrovať?

Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať . 

Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?

Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/

Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?

Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.

Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?

Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.

Čo sú to vernostné body?

Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.

Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?

Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".

Čo znamená platba online platobnou kartou?

Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.

Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?

Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry

Nenašli ste odpoved?
Napíšte nám

Ak máte otázku k tomuto produktu a nenašli ste potrebné informácie, napíšte nám. Poradíme vám.

Potrebujete pomôcť? Pomôžeme Vám.
Nora Poradca pre výber
Chcem sa opýtať