3mk Silky Matt Privacy pre Honor 300
16,29 €
12,88 €
10,47 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
Chráni súkromie pod uhlom 30°
Fólia na ochranu súkromia 3mk Silky Matt Privacy™ je určená pre užívateľov smartfónov, ktorí chcú mať súkromie a pohodlie pri používaní telefónu na verejných miestach. Vďaka použitiu filtra na ochranu súkromia je obsah zobrazený na displeji účinne chránený pred zvedavými pohľadmi okoloidúcich. Obraz je rozmazaný a stmavený pod uhlom 30°. Nikto z okoloidúcich neuvidí, čo práve robíte na svojom smartfóne. Dôverné informácie si ponecháte pre seba.
Znižuje odrazy a odtlačky prstov
3mk Silky Matt Privacy™ sa vyznačuje dokonalou priehľadnosťou a jedinečnou matnou povrchovou úpravou, ktorá so sebou prináša množstvo praktických výhod. Po prvé, matný povrch je zodpovedný za elimináciu odleskov, takže môžete voľne, bez namáhania zraku, ovládať svoj smartfón na slnečných miestach, napríklad v parku. Po druhé zabraňuje vzniku nevzhľadných odtlačkov prstov, takže môžete ťažiť z čistého a elegantného hardvéru. Po tretie, matný povrch je úžasne hodvábny na dotyk, takže práca s telefónom sa stane neuveriteľným potešením. Po štvrté, technológia 3mk Silky Matt Privacy™ nespôsobuje efekt „slepoty“, takže všetko jasne vidíte.
Vylepšuje displej až o 250%
S technológiou 3mk Silky Matt Privacy™ ide starostlivosť o vaše súkromie ruka v ruke so starostlivosťou o vaše cenné vybavenie. Nemusíte si vyberať, na ktorom aspekte vám záleží viac. Fólia chráni displej vášho smartfónu pred poškriabaním a ďalším poškodením, ku ktorému často dochádza pri každodennom používaní telefónu. Zaručuje spevnenie displeja až o 250%. Presné priľnutie výrobku k okrajom zvyšuje úroveň ochrany a zaisťuje dokonalý vizuálny efekt.
Mokrá inštalácia - jednoduchá a bezpečná
Fólia na ochranu súkromia 3mk Silky Matt Privacy™ v sebe skrýva ďalšiu dôležitú výhodu - rýchlu a bezproblémovú inštaláciu. Nepotrebujete žiadne skúsenosti, náradie ani špeciálne podmienky, aby ste si fóliu na displej svojho smartfónu mohli sami precízne nainštalovať. Mokrá aplikácia vyjde vždy dokonale a je pre zariadenie 100% bezpečná. Montážneho gélu použijete tak málo, že nehrozí žiadne „zaplavenie“ telefónu. (Výrobok nefunguje s čítačkami odtlačkov prstov umiestnenými pod displejom.)
Súprava obsahuje
- 1 ks Silky Matt Privacy™
- stierku
- handričku
- 10 ml gélu
- vlhká handrička
Mohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.