3mk nabíjací stojan Hyper Charger 15W, 3v1, biela
48,74 €
39,68 €
33,07 € bez DPH
Popis a parametre
Hyper Wireless Charger 3v1 15W
Jedna nabíjačka, veľa možností!
· Indukčné nabíjanie – najnovšie technológie nabíjania |
· Viac ako jedno – nabíja až 3 zariadenia súčasne |
· Fold technology – kompaktný, ako je to len možné! |
3v1
Naša nabíjačka je esenciou komfortu a modernosti! Teraz môžete nabíjať až tri zariadenia súčasne – mobil, slúchadlá a hodinky. Navyše ich budete nabíjať rovnako rýchlo ako s bežnou nabíjačkou. Optimálna voľba pre tých, ktorí oceňujú minimalizmus a praktickosť v modernej forme. S nabíjačkou Hyper Wireless Charger 3w1 15W budete mať jedno zariadenie s množstvom možností!
Indukčné nabíjanie
Je čas sa zbaviť káblov! Pri nabíjačke Hyper Wireless Charger sme použili technológiu bezdrôtového nabíjania, vďaka čomu je súčasné nabíjanie mobilu, hodiniek a slúchadiel maximálne komfortné. Pokiaľ máte zariadenie s indukčným nabíjaním, je táto nabíjačka pre Vás to optimálne riešenie. Jednoducho položíte, nabijete a môžete používať. Rýchle nabíjanie v efektnom štýle!
Fold technology
Niekam idete? Vezmite si so sebou nabíjačku, najlepšie kompaktnú a výkonnú! Taká je práve nabíjačka Hyper Wireless Charger, ktorú môžete zložiť do malých rozmerov, po rozložení potom môžete rýchlo nabiť až 3 zariadenia. Nabíjačka sa bez problémov zmestí do kabelky alebo obličky, vďaka čomu viete, že ju budete môcť použiť vždy, keď to bude potrebné. S nabíjačkou Hyper Wireless Charger nabijete, zložíte a môžete vyraziť!
Všetko pod kontrolou
Keď budeme nabíjať 3 zariadenia súčasne, chceme mať istotu, že všetko je pod kontrolou. Preto sme nabíjačku Hyper Wireless Charger vybavili prepäťovou ochranou tak, aby nabíjanie mobilu, hodiniek a slúchadiel bolo úplne bezpečné. Stav nabitia batérie ukazuje LED indikátor, preto viete, kedy už máte nabité. Bezpečne a komfortne!
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.