3mk FlexibleGlass Lite pre Xiaomi 15
6,85 €
6,51 €
5,29 € bez DPH
Môže sa Vám hodiť
Popis a parametre
FlexibleGlass Lite – Najtenšie hybridné sklo na trhu
Takmer nerozpoznateľné - bezkonkurenčná hrúbka 0,16 mm. Bezpečné – zvyšuje odolnosť displeja až od 200%. Ľahko inštalovateľné - vďaka polohovacím nálepkám Fit-In.
Ultratenké hybridné sklo
FlexibleGlass Lite je nerozbitné hybridné sklo, ktoré kombinuje pružnosť ochrannej fólie a tvrdosť normálneho skla. Je to ľahká a lacnejšia alternatíva nášho vlajkového výrobku 3mk - hybridného skla FlexibleGlass. Nepraská a je odolné proti poškriabaniu. Posilňuje displej mobilu a tlmí energiu nárazu. Zároveň je prakticky nerozpoznateľné a neviditeľné. Hrúbka je iba 0,16 mm. FlexibleGlass Lite je v súčasnosti najtenšie hybridné sklo na trhu.
Spevnenie dislpeja
Hybridné sklo FlexibleGlass Lite posilňuje odolnosť displeja proti nárazom až o 200%. Pružná štruktúra eliminuje nebezpečenstvo prasknutia a drobenia, čím zvyšuje bezpečnosť pri používaní mobilu. Doplnková keramická vrstva zvyšuje odolnosť skla proti poškriabaniu na úroveň 6H. A aký je výsledok? Môžete dlhšie používať jediný diskrétny ochranný prvok. FlexibleGlass Lite má poľský výrobkový certifikát, test hygienického ústavu a značku RoHS. Máte tak istotu, že si kupujete bezpečnú a spoľahlivú ochranu pre svoj mobil – s parametrami potvrdenými v testoch as doloženým pôvodom.
Perfektne sedí
Zabudnite na bublinky a neúspešné pokusy o nalepenie skla! V balení nájdete spolu s hybridným sklom FlexibleGlass Lite aj polohovacie nálepky Fit-In, s pomocou ktorých rýchlo a presne nalepíte sklo na displej svojho mobilu. Vďaka laserovému obrábaniu je sklo vyrezané presne podľa displeja. Má otvory na všetky reproduktory, objektívy a čidlá. Doplnkovú podporu pri inštalácii poskytuje videonávod. FlexibleGlass Lite si môžete kúpiť v prevedeniach pre väčšinu modelov mobilov Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Oppo, Motorola, Realme a ďalších obľúbených značiek.
Obsah balenia
- 1 ks FlexibleGlass Lite™ (predné)
- Polohovacie prúžky Fit-In™
- Prúžky Dust-Fix™
- Čistiaca sada
Technické špecifikácie
- Druh ochrany - Nepraskajúce hybridné sklo (kombinácia fólie a skla)
- Odolnosť proti poškriabaniu (tvrdosť) - 6H (tvrdosť podľa Wolf-Wilburn, ako je definované v ASTM D 3363)
- Vylepšená odolnosť proti nárazu - až o 200%
- Hrúbka - 0,16 mm
- Použité technológie - Štruktúra obohatená o keramické povlaky
- Technológia výroby - laser
- Lepidlo - Inviscid-Sil™
- Polohovacie prúžky - Fit-In™
- Prúžky - Dust-Fix™
- Záruka - 12 mesiacov
Mohlo by Vás zaujímať
Parametre
Poradňa
Najčastejšie otázky
Čo, ak mi náplň nebude pasovať do tlačiarne?
Náplň nám môžete vrátiť do 30 dní a my Vám vrátime kúpnu čiastku za tovar. Ak náhodou máme chybu na webovej stránke a pri náplni sme uviedli nesprávnu tlačiareň, takú náplň Vám samozrejme vymeníme aj po 30 dňoch. Občas sa stáva, že zákazníci zabudnú odstrániť ochranné prvky na náplniach - ak Vám náplň nepasuje do tlačiarne, skontrolujte, či ste odstránili ochranné oranžové, žlté, alebo iné farebné plastové prvky, ktoré slúžia na ochranu pred poškodením. Ďalej sa na náplni môžu vyskytovať papierové ochranné prvky a tzv. Seal, ktorý bráni vysypaniu tonera.
Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?
Bohužiaľ, nemáme kamenné pobočky, ani odberné miesta. Vašu objednávku Vám radi odošleme poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
Akým prepravcom mi bude tovar doručený?
Pri objednávke si môžete vybrať z nasledujúcich možností doručenia: GLS, Slovenská pošta – Balík na adresu , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu, Kuriér TonerPartner.
Do kedy musím odoslať objednávku, aby bola doručená nasledujúci deň?
Čas doručenia sa líši od aktuálneho stavu skladu a podmienok dopravcov. Náplne TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% prípadoch nasledujúci pracovný deň, ak si ich objednáte do 15:30. Originálne náplne do 2 pracovných dní. Čas doručenia nájdete v detaile produktu alebo v košíku pri Vašej objednávke.
Kde sa nachádza balíček s mojou objednávkou?
Prepravná spoločnosť Vám pošle e-mailom alebo SMS sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Môžem zaplatiť prepravcovi kartou?
Kuriéri prepravných spoločností GLS, a Slovenská pošta , Slovenská pošta - balík na poštu a do BalíkoBoxu sú vybavení terminálmy na platbu kartou. V ojedinelých prípadoch môže dôjsť k výpadku signálu alebo inému technickému problému, kvôli ktorému nie je možné platbu kartou uskutočniť. K týmto výpadkom dochádza minimálne a prepravcovia ju monitorujú.
Ako prebieha reklamácia a ako dlho trvá jej vybavenie?
Väčšinu reklamácií vybavujeme do 7-14 pracovných dní. V niektorých prípadoch sa však môže natiahnuť až na 30 dní, čo je zároveň zákonná lehota na vybavenie reklamácií. Vybavenie reklamácie urýchlite správnym vyplnením online reklamačného formulára, ktorý nájdete na stránke: https://www.tonerpartner.sk/nakupovanie-u-nas/reklamacne-podmienky/
Ako sa dozviem, že môj balík je doručovaný?
Prepravná spoločnosť Vás bude kontaktovať e-mailom, SMS alebo telefonátom. Do e-mailu a SMS Vám príde sledovacie číslo balíka a odkaz na jeho sledovanie.
Musím sa pri nákupe registrovať?
Pre dokončenie objednávky sa nemusíte registrovať .
Môžem svoju objednávku nadiktovať cez telefón?
Kvôli nariadeniam GDPR a právnej ochrane ako spotrebiteľa, tak aj predajcu nemôžeme prijímať telefonické objednávky. Radi Vám poradíme cez telefón, ale objednávku musíte odoslať vy cez náš e-shop.
Čo sú to vernostné body?
Vernostné body získavajú registrovaní zákazníci za každý výrobok v objednávke a môžu ich využiť ako zľavu na ďalšiu objednávku. Za každých 10 bodov získavajú zľavu 1 €.
Kedy dostanem vernostné body a ako ich môžem uplatniť?
Vernostné body sa Vám automaticky pripočítajú po 21 dňoch od doručenia objednávky. Následne si z nich, po prihlásení do Vášho účtu, môžete vystaviť zľavový kód, ktorý použijete v objednávke. Na použitie zľavového kódu zaškrtnite v objednávke "Mám zľavový kód a chcem ho použiť".
Čo znamená platba online platobnou kartou?
Objednávku môžete zaplatiť Vašou bankovou kartou, ktorú používate napríklad na výber hotovosti v bankomate. Pri platbe On-line platobnou kartou platíte vopred (podobne ako pri platbe na bankový účet). Ide o 100% bezpečnú platbu, pri ktorej je potrebné zadať 16 miestny číselný kód, mesiac a rok platnosti karty z prednej strany a 3 miestny (CCV) kód zo zadnej strany platobnej karty. Nezabudnite si skontrolovať vo Vašej banke alebo internet bankingu, či máte povolené platby kartou na internete.
Kde nájdem k nahliadnutiu svoje faktúry?
Faktúru nájdete vo svojej e-mailovej schránke a rovnako v profile registrovaného zákazníka v časti: Môj účet => Faktúry
Pri produkte zatiaľ nikto nepoložil žiadnu otázku. Ak Vás niečo zaujíma, pošlite nám svoju otázku pomocou formulára. Odpovieme Vám naň.